Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hip Hurra for FerretParadise's C kuld

Startet af FerretParadise, 13. April 2010, kl. 09:04

FerretParadise

Tænk som tiden dog går hurtigt, det er allerede 2 år siden at I kom til verden.
Jeg husker dagen, som var det igår, det var en forfærdelig dag. Selvfølgelig også en glædelig, da I jo kom til verden. Men mere omstændighederne omkring jeres fødsel. Aldrig har jeg oplevet noget ligende, og jeg håber, at jeg aldrig kommer til at opleve det igen.
Heldigvis overlevede I 6 dejlig skatterbasser, jeg elsker jer alle meget højt.

Jeg vil ønske jer alle en rigtig dejlig 2 års fødselsdag, og jeg håber og tror på, at jeres madmødre/madfædre idag rigtig vil forkæle jer.

Jeg er ked af, at jeg på denne dag, kun har disse billeder af jer. Men alle mine billeder er sendt til Norge, for at blive "repareret".


Cashmere Comet.


Cordelia Luna(Ciara).


Celeste Luna.


Camina Luna.


Cassiopeia Luna.


Charlene Luna.

Stort tillykke med dagen.  :sang: :tillykke: :surprise: :sang:
Ann Hillerslev.

Starshineferrets


Emils far

Ja, gratulerer til hele C kuldet, her foregår feiringen i rolige former: Cashmere synes det er deiligt at sove længe i den nye camoseng som ble kjøpt ind på Vinterildern. Det skal nok blive et par billeder lidt senere i dag, men i er advaret på forhånd, Cashmere ligner en gammel grå vaskeklud...

Lena og Peter


AlisVolatPropiis

Åh det er mine skønne hjertebørn der idag fylder hele to år....de er hver og en et mindre mirakel som jeg fulgte på meget nært hold.....dejlige unger -fightere hver og en...jeg kan slet ikke finde ord for jer....andet en jeg virkelig virkelig er stolt af jer små -store ildere :D

KÆMPE TILLYKKE <3

Eliza

Stort TILLYKKE til jer allesammen fra C- kuldet..  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11


Barky

Tillykke små overlevere! :D Hvor er det dejligt at kunne fejre denne dag, som ingen af os troede ville komme... Desværre overlevede i ikke alle, men vi mindes dem som vi måtte sige farvel til på nogen få dage, og vi fejrer at vi stadig har 6 af jer til at nusse på! :D

Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng


Julie


cibatuchsi

stort tillykke med de 2 år til jer alle.
håber i får en fantastisk dag men en masse guffere og kælen på mavserne

lussingen

Tillykke til fighter-kuldet :) Vi håber I får en helt fantastiski dag alle 6.  :tillykke:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Line


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

Stort Tillykke til alle Cassiopeia's søstre og bror :D Håber i har haft en rigtig dejlig dag :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3