Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

:-(

Startet af xCelina, 6. Maj 2010, kl. 20:41

xCelina

Nu er det gået galt!! Min kæreste og jeg er lige blevet sindssygt uvenner pga. lilli.. Hun har lige bidt min kærestes fingre til blods og det var ligesom sidste fejl hun skulle lave, for nu har han lige fortalt mig hun skal sættes til salg.. Jeg forstår ham et eller andet sted godt, men jeg elsker hende altså! Jeg har absolut ikke lyst at sælge hende, men jeg har tilgengæl også opgivet hende! :-(
Hjæææææælp mig!!!! Hvad skal jeg gøre for hun ikke bider, har gjort alt!!!! :'-(

Line

Har sendt dig en pb :)

Malene

Jeg troede det var blevet bedre :(
Jeg har ikke andre idéer end at du skal sørge for at aktivere hende, så du ved hun ikke gør det fordi hun keder sig og så ignorere hende når hun bider.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

xCelina

Det var også blevet bedre, men hun er aldrig holdt med at bide.. Hvordan underholder jeg hende bedst? Det er så tæt på at være slut nu, og det ønsker jeg altså virkelig ikke! Hun er den bedste ilder når hun er ude og den værste af slagsen når hun er hjemme.. ;-(
du så jo selv hvor sød og hyggelig hun var da vi var til træf hos pialyng, der var ingenting og hun holdte sig mest for sig selv når hun var nede i gården.. Nu er baby bange for hende, men vil stadig gerne hen til hende..

Malene

Jeg skrev et par forslag i denne tråd. Måske kan du bruge noget af det. Der er også andre der er kommet med gode forslag til aktivering.
Men du skal selvfølgelig ikke give hende opmærksomhed når hun bider, for så ved hun jo lige hvad hun skal gøre for at få det.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mo-cheri


nu kender jeg desværre ikke din ilder.

men vores silke, bider os hvis ikke hun får opmærksomhed. dvs hun kommer løbende og sætter sig foran én og så skal man bukke sig og sige hej silke. ellers sidder hun lige i foden eller benet  :o

kan det være sådan noget??

og er der nogen situationer hvor hun er tilfreds. dvs. ikke bider??

jeg bor i tappernøje ikke såå langt fra køge. du må gerne komme her med hende så hun kan prøve kræfter med nogen som ikke er bange for en rask lille slås kamp. (på den gode måde  ;) )

kan måske også hjælpe dig hvis jeg ser hende selv... hvis du er interesseret  8)


Line

Jeg tager omkring dem i begyndelsen af næste uge, for at se hvad der går galt mellem dem :) Der er jo en grund til al adfærd :)

Shamua

Hvor lækkert Mo-Cheri og Line. Godt initiativ  :ja:

Vh. Marianne