Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

aggressiv efter kastrering

Startet af Robert, 28. Juli 2010, kl. 22:23

Robert

 Buster blev kastrert her i mandags. Men lige nu er han mere aggresiv end nogen sinde han prøver at virkelig at søge efter steder på mig han kan få ordenligt fat, er det normalt at de kan være sådan i starten efter de er kastrert. Nu vil jeg give det et par uger og se om det går over. 

Anne


AlisVolatPropiis

Det er muligt du også ville være en smule negativ hvis dine boller var blevet fjernet og du havde ondt....til doktor dyr igen og få tjekket om alt er som det skal være og få lidt smertestillende med hjem....

desuden kan han være i højden af sin brunst...og det tager ca.5 uger før hans hormoner er ude af systemet.

Robert

Citat fra: Anne Dato 28. Juli 2010, kl. 22:29
kan han have ondt?

Jeg har også tænkt på det kunne være derfor. Men han piver ikke og jeg har givet ham noget smerte stillene men derfor kan det jo godt være han har ondt. Også derfor jeg tænker nu lader jeg ham være i et par uger og ser ham han falder til ro. Men hvis han fortsætter er jeg lidt ked af jeg kastrert ham :( Nu gik det lige så godt og nu opfør han sig som om jeg er helt fremmed eller at han hader mig for det :(

Anne

HVis du tror han er generet af det ville jeg få dyrlægen til at lave et tjek på ham. Det burde ikke være dyrt når det er i forbindelse med en operation, faktisk gør mange den slags gratis når det er tjek

Robert

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 28. Juli 2010, kl. 22:32
Det er muligt du også ville være en smule negativ hvis dine boller var blevet fjernet og du havde ondt....til doktor dyr igen og få tjekket om alt er som det skal være og få lidt smertestillende med hjem....

desuden kan han være i højden af sin brunst...og det tager ca.5 uger før hans hormoner er ude af systemet.

Nu vil jeg også give ham en chance før jeg bliver alt for deprameret og skælder ud. Jo jeg ville blive ret sur hvis nogen skar min boller af imod min vilje :). Men nu tænker de vel ikke over det som mennesker gør de?

KariN

#6
Nej de tænker ikke over det på samme måde.. De mærker det selvfølgelig og finder det ubehageligt, men de tænker ikke som mennesker over den slags

Men ja hvis han stadig har ondt og virker agressiv i morgen så ville jeg tage ham en tur til dyrlægen. Jeg har fået kastreret et par drenge og ingen af dem har virket agressive bagefter, så det kunne godt tyde på at han har mere ondt end han burde.
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Robert

Citat fra: Anne Dato 28. Juli 2010, kl. 22:36
HVis du tror han er generet af det ville jeg få dyrlægen til at lave et tjek på ham. Det burde ikke være dyrt når det er i forbindelse med en operation, faktisk gør mange den slags gratis når det er tjek

ved det ikke jeg kan ikke se nogen tegn på at han skulle have ondt. Det eneste der har ændret sig er at han er blevet meget aggresiv og begynde at løfte hårene omkring mig :( han skal jo tjekkes den 7 dage. Men kan da godt ringe og høre dem ad. syntes i jeg skulle gøre det eller vente og se

KariN

Jeg ville ringe og bestille en tid :) Specielt når man er i tvivl, hellere en gang for meget end en gang for lidt til dyrlægen
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Robert

Jeg prøver at ringe til dem i Ballerup i morgen så. Men hvis han har ondt burde jeg så ikke have hørt ham pive eller noget?

Anne

Nej de kan sagtens skjule det

Robert

Okay well jeg må bare ringe i morgen og høre dem ad så. Har haft ham lidt ude og han har været nysgerrig og løbet rundt og undersøgt alt som normalt og han har ikke undersøgt såret eller noget i den stil. Det enste er at han bider mig meget mere end før.

AlisVolatPropiis

Ildere der viser smerte eller svaghed er ret tæt på at dø...der er ildere der har gået rundt med brækkede ben uden man opdagede det :) og nej de er ikke som mennesker men han kan mærke en forskel og måske smerte....

Jeg ville gå til dyrlægen med ham....det er ikke meningen det skal gøre ondt nu....

Robert

Ja jeg ser om han stadig bider meget efter mig i morgen. og så må jeg jo ringe hvis han er på samme måde i morgen. Håber ikke ikke jeg har taget det forkerte valg nu og jeg bare har gjordt alt være for ham :(

AlisVolatPropiis

hehe bare rolig.....det er altså ikke set før de blev aggresive af at blive kastreret :) jeg skal ikke sige det ikke sker...en det er altså ikke noget der er normalt. :) han skal nok blive god igen...bare vær obs på det kan være smerte eller noget der er gået galt :) og så prøv at hygge om ham :) måske de smertestillende gør han får det dårligt osv :) det kan være mange ting....op med humøret -til jer begge