Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mangler gode råd!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 21. September 2010, kl. 18:38

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Fik min ene dreng i martsmåned iår og der var han meget forsigtig og skulle se tingene an. men efter at han er belevet helt tryk ved at være her og er belevet en vigtig del af min lille flok er han begyndt at være sårn efter vores hund.
Det startede lige før sommerferien hvor han begyndte at nappe hunden i poterne, halen osv. det skal lige siges at Kenzo er vokset op med ilderne fra hvalp så han ved udemærket godt at han ikke må være for vil overfor ilderne. Og hvis han blir for pågående overfor dem kan han også få et lilel nap af de andre og så forstår han at de sys han er for meget.
men hubert gør det umotiveret og ligger på lur efter ham under møblerne og så løber han ind under hans mave og naper ham i benene og poterne... Og et par gange har han haft så hårdt fat at vores hund piver...
Det er ikke så lang tid siden at hunde lå i sin kurv og så fik hubert hårdt fat i ham i huden lige under øjet og begyndte at "trække" den stakkels hund ind under tv.bordet, og hunden lå bare og pev og ¨så virkelig trist ud.. så måtte jeg gå hen og hive huberts kæber fra hinanden før han ville slippe...

Vi har siden starten af sommerferien holdt meget øje med dem og skældt hubert ud og taget ham i nakken når han gjorde det men det hjælper et par min. og s¨er han på jagt efter hunden igen..
Kan simpelthen ikke finde ud af havd jeg skal gøre for at han stopper... Har vcirkelig brug for nogle råd for det er bare ikke en holdbar sittuation. er så bange for at hunden snart for nok og snapper efter ham og kommer til at gøre ham skade.

Det bekymrer mig virkelig for jeg kan se at hunde blir nervøs når hubert blir lukket ud og ligeså snart hubert nærmer sig vænder hunden det vide ud af øjnene og veneder hovedet væk..

Er der ikke nogle der har nogle råd???