Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Aktivering billig og nemt

Startet af Mimse-mia, 13. Februar 2011, kl. 20:41

Mimse-mia

Har her til aften prøvet en ny leg med ozzy :) som jeg lige vil dele med jer andre (OBS OBS BØR IKKE UDØVES UDEN OPSYN)

Ophængt flaske med godbidder
Hæng en plastik-colaflaske med godbidder højt op i en døråbning (over Ilderens rækkevidde).
Snoren skal være rundt om "maven" af flasken så den er i balance og hænger vandret.
Sæt endnu en snor i flaskehalsen. Denne snor skal Ilderen trække i for at få godbidderne ud, gi dem tid og vis dem evt først hvordan,
Og vil ige sige at Ozzy er en ilder der opføre sig som et abrn med DOWNS syndrom ligesom sin bror Lusse (Minoritys)

Kom gerne med flere
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Lyder spændenden!
Ville være fedt med en video hvis du har mulighed for det?

Mimse-mia

det skal jeg se om jeg ikke kan få gjort Men lige pt ligger mig og ilderne syge herhjemme :)
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Anne


Minority ferrets

Det må vi lige prøve her også :D for ja, Lucifer er sgu også lidt DOWNS agtig - altid glad, super glad for mad og så er han ikke altid for hurtig - Altså super dejlig, men han kunne måske godt bruge lidt hjernegymnastik :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Charlotte

Det lyder som en rigtig god idé.  :) Jeg har mindst 1 med lidt for meget hjernemasse og han vil nok elske det (indtil han har prøvet det 2 gange, så skal der ske noget nyt).  :lol:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!