Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hjælp til brug a toilet ..

Startet af Zopad, 14. Maj 2012, kl. 09:46

Zopad

Ved godt der er rigtigt meget a sådan noget som spørgsmål angående a lære fritten a bruge en bakke men her kommer der lige et til  :S

Min fritte har været vant til fra tidligere ejer a ha kattegrus i hele bunden a buret men da han alligevel kun brugte det ene hjørne i buret og var rigtig go til kun a bruge sit bur som toilet (vi har selvfølgelig lige skulle have en snak om i a gøre det på gulvet lige da han var flyttet her hjem men han kom a med den unode ret hurtigt igen) så derfor tænkte jeg a så ment ville kunne få ham til a bruge et toilet så jeg har fjernet alt kattegruset undtagen i toilettet .. Problemet er så a han fint bruger toilettet men han er så oss begyndt a prutte i et helt andet hjørne nu plus han syntes det er fantastisk a prutte og tisse i vores gang nu (hvor jeg derefter vaskede a med rodalon og satte et toilet op) men han tisser oss nu i toilettet i gangen men oss ved siden a  :X

Jeg syntes bare det var nemmere med et toilet da der så Ikk var kattegrus over det hele og man netop så kunne stille et toilet til ham i gangen eller hvis han var med nogen steder .. Plus jeg tænker det vel Ikk er så sund for ham a rende rundt i kattegrus eller ??

Men lige nu er det mere besværligt da han bur skal vaskes a hver dag fordi han prutter alle andre steder oss
:(
Apollo & Draco <3