Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ekstreem stresset ilder!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 1. April 2009, kl. 14:40

A_M_T >Team Unique Ferrets<

jeg har igår hentet to søskende, en han og en hun som jeg har på prøve da ejeren ikke orkede at opdrage på dem!
Hannen er rigtig sød, men lidt uopdragen ( bidder lidt. men fatter når man skælder ham ud!) Men hunnen virker total stresset og skal hele tiden holde øje med sin bror og kan blive ret voldsom over for ham. hun blir total stresset hvis hun ikke kan se ham. og når de sover så ligger han bare og flader totalt ud men hun er hele tiden sårn halvt vågen og kigger straks op hvis man går forbi! Det er som om hun slet ikke kan finde ro.
Tit blir meget voldsom over for ham  og og bider i hans øre eller hvad hun kan få fat i, og så hiver hun ham bare afsted. og hun blir ved! Når de er ude fra buret så bruger hun al sin tid på at rende efter ham. Nu g´har jeg opsaveret hende i et døg og hun virker sygeligt stresset. det skal lige siges hun var ligesådan der hvor de boede før!
Nu er det jeg tænker om det er noget der kan gøres ved og hvordan eller om hun er så stresset at det er synd for hende??
Håber på nogle svar for et eller andet skal der gøres!
Hun bider også ret meget i mine tær. pludselig løber hun bare hen og bidder!