Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

My Little Nightmare - 6 uger

Startet af lille_jill, 24. April 2013, kl. 18:08

lille_jill

Så fik de navne alle sammen :) De er opkaldt efter karaktererne fra My Little Pony: Friendship is Magic og har fået en henrettelsesmetode foran, fordi det ellers ikke matchede dræber-temaet. Deraf navnet: My Little Nightmare - hvilket de også lever fint op til på visse tidspunkter!

De gror helt vildt og har det ellers fint, med god appetit også. For en lille uge siden lærte de at hvæse, men det blev så for 3 dage siden erstattet af ét enkelt båt. I går begyndte de at lave flere båt efter hinanden. Flere er begyndt at bruge bakken på eget initiativ, men er selvfølgelig ikke altid og nogle er klart bedre end andre. Men tror næsten at de er bedre til bakkebrug end Amina lige pt. Problemet er nok også, at når en går på bakken vil ALLE med, så dem som virkeligt skal noget vigtigt må hoppe ud at sætte sig ved siden af  :X
De har det skønneste temperament alle sammen. Jeg troede at hvalpe var sådan nogen som nappede helt vildt. Men de napper 2-3 gange og siger man Ahah, stopper de med det samme. Der var lige en enkelt dag eller 2, hvor vi måtte sige nej konstant, men det blev åbenbart forstået ret godt.
Amina er lidt træt af dem i dagtimerne, fordi de kravler rundt på hende og driller helt vildt. Men hun ligger fint hos dem hele natten.

Før: Blå dreng
Nu: Strangulated Scootaloo (Yoshi)
Vægt: 365 gram






Før: Lilla pige
Nu: Beheaded Fluttershy (ledig)
Vægt: 305 gram






Før: Rød pige
Nu: Crucified Pinkie Pie (ledig)
Vægt: 315 gram






Før: Grøn pige
Nu: Exsanguinated Rainbow Dash (ledig)
Vægt: 320 gram






Før: Orange Pige
Nu: Suffocated Zecora (ledig)
Vægt: 294 gram






Før: Gul pige
Nu: Asphyxiated Lightning Dust (Sigurd)
Vægt: 317 gram






Før: Sort pige
Nu: Electrocuted Cheerilee (Sam)
Vægt: 310 gram




MissCookie

#1
Årrrrhhh mine dejlige babyer.. <3
Citat fra: lille_jill Dato 24. April 2013, kl. 18:08

Før: Blå dreng
Nu: Strangulated Scootaloo (Yoshi)
Vægt: 365 gram




Før: Sort pige
Nu: Electrocuted Cheerilee (Sam)
Vægt: 310 gram




Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Barky

Nej hvor er de bare....

*blevet-midlertidig-blind*



( <3 <3 <3 <3 )
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten


lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille


CMS

Hvor er de søøøøøde! <3 Gud hvor er jeg fristet til, at Zecora skulle blive Sias nye veninde herhjemme...damn!
Mange hilsner Christina

Eliza

Nej nej CMS, Zecora hører til hos mig, altså HVIS det nu var at vi skulle have flere uplanlagte dyr, hvilket vi så ikke skal :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Sjovt, jeg tænkte også da jeg så billederne at zecora kunne jeg godt snuppe. De er godt nok nuttede og lyder helt vildt skønne!

lille_jill

Tak tak :) De er altså sjove. Syntes bare det går alt for stærkt, sådan som de gror. Nu kan jo løbe nogenlunde stabilt, til Chuckys store fortrydelse, for de jagter ham rundt. Nu er han flyttet ind i dynebetrækket efter Amina forsøgte at flytte hvalpene ind hans kurv på badeværelset.

Barky

Okay... Det er ikke særlig sødt af mig. Men HAHAHAHA!!! Zecora bor hos miiiiiig nu!!!

(jeg sad lige og bladrede gamle hvalpebilleder af Zera igennem og bemærkede interessen for Zera. *G*)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

og fortryder du det bare lidt nu ?? :P

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Klemoc

det er vist meget godt at jeg stadig har rotterne og ingen extra plads til flere dyr. ellers var du nok kommet af med et par dyr mod Skive :P
glæder mig sådan til at jeg får plads til mine første Ildere :dans:
Går også under navnet Steffen :)

lille_jill

Citat fra: Klemoc Dato 17. November 2014, kl. 18:16
det er vist meget godt at jeg stadig har rotterne og ingen extra plads til flere dyr. ellers var du nok kommet af med et par dyr mod Skive :P
glæder mig sådan til at jeg får plads til mine første Ildere :dans:

haha, vil du have den jeg fik retur fra det kuld og ikke har kunnet komme af med siden august? :P