Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

forsvare sin tissebakke

Startet af tzari, 27. April 2013, kl. 07:31

tzari

Fire har en ret underlig ide. Når jeg renser tissebakke kan hun finde på at nappe ud efter mig og prøver at kradse posen op hvis jeg ikke er opmærksom. Foruden det er hun jordens sødeste ilder kunne smide hende op til en baby uden at være det mindste nervøs. Må gerne flytte mad hun er ved at spise osv så hun har ikke sådan generel beskytter mentalitet...men tissebakken den må jeg åbenbart ikke rense og fjerne hendes afføring fra(vi snakker så samtlige bakker hun forsvare i stuen hvor de går)  :lol: Er jo intet problem er jo let nok bare at sætte hende på skødet mens jeg renser bakke eller smide hende op i sofa eller lign, for må hun ligge i mit skød imens er det også ok.

Har i også haft ildere der forsvare deres bakke synes det er en ret besynderlig fiks ide hun har, hun har så haft det siden hun havde hvalpe så er jo en gammel uvane men tænkte det kunne være sjovt at høre om andre ildere har samme ide om at forsvare deres bakke :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner