Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Radiator

Startet af CMS, 22. Oktober 2013, kl. 13:55

CMS

Vores lille pest-hvalp Priya har fundet ud af at løfte sig op på vores radiator og derved kunne komme op i vindueskarm, på spisebordet osv. Jeg er super bange for, hun kommer til skade, når hun hopper ned igen, og generelt har hun intet at gøre deroppe..

Hvordan ville i sikre en radiator? 
Mange hilsner Christina


CMS

Vi havde også snakket om en skjuler, men det er lige under en vindueskarm, så ved ikke hvor pænt det ville blive :)

Det er der, vi ender, hvis ikke lige der var en eller anden genial fiks ide, jeg kunne fiske herinde :P
Mange hilsner Christina

KariN

Kommer hun op via bagsiden på den??

Hvis hun gør, kan i måske sætte en lille plexiglas/træplade nedenunder sådan at hun ihvert fald ikke kan komme bagom den?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Vi har sat vores løbegård op ikke særligt pænt men nødvendigt.

mette11

CitatVi havde også snakket om en skjuler, men det er lige under en vindueskarm, så ved ikke hvor pænt det ville blive
I må da "bare" lave en ny vindueskarm og integrere en skjuler  :ja: :ja:

CMS

Nej, hun hopper op af den og løfter sig :( og løbegårde hopper hun også bare over..

Haha! Ja Mette! Det gør vi da BARE :P
Mange hilsner Christina

mette11

Ellers kan i jo også hive gulvet op og lave gulvvarme overalt - så slipper i for at have radiatorer  :ja: :ja: :ja: Nogen gange føler jeg ikke at mine gode forslag bliver taget helt alvorligt  :P :P :P

Line

Måske kan du lave en hård rund kant for oven, så hun ikke kan få fat...?

AlisVolatPropiis




Nej?!:P :P hmm ellers ved jeg det ikke helt :S andet end en kant som Line foreslår?

Sølvsten

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 23. Oktober 2013, kl. 11:03



Nej?!:P :P hmm ellers ved jeg det ikke helt :S andet end en kant som Line foreslår?

For fanden Trine!!!!!

CMS

Well, Priya ville være noget nemmere at have gående med sådan en om benet :P Så kunne vores plade til køkkenet også få en menneskelig højde igen..

Hvilket materiale ville i lave en kant i? Den kan vel ikke sidde direkte på pga. varme?
Mange hilsner Christina

Line

Jeg tænker at et pexrør godt ville kunne tåle det. Spørgsmålet er bare om man kan få det fæstnet og det fungerer?

Barky

Jeg ville nok "bare" sætte en hylde op imellem vindueskarmen og radiatoren. En som er bredere og længere end radiatoreren, så hun muligvis stadig kan trække sig op. Men vil blive bremset af en stor u-overkommelig plade.
Bla bla bla.... Hilsen Julia