Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Pixie søger nyt hjem

Startet af difo, 24. Juni 2014, kl. 21:04

difo

Det er med stor sorg, at jeg må sælge min ilder pige, men min han ilder har fået konstateret insolinoma, og på baggrund af det får min ilder pige ikke den opmærksomhed hun fortjener.
Hun er 2 år og steriliseret, har fået alle vaccinationer, hun er bide og bakketrænnet, dog kan uheld forekomme. Hun er fuld af fis og ballade, og ligger sjældent stille i 2 min. Hun er vant til andre ildere og børn og har været sammen med katte uden problemer
Håber at finde et godt og blivende hjem til min lille prinsesse

Hvis man ønsker bur med, så har jeg et furet Towers XL med målene 80x75x161 vejledende pris 2199 kr
Sælges med for 1000 kr
Så ialt prisen for bur og ilder er 2200 kr


Kan ikke vise et FOTO af hende, da jeg kun har min iPad, og kan ikke sætte foto ind derfra
Men kan sende fotos via SMS

CMS

Hvorfor får hun mindre opmærksomhed, fordi han har fået insulinoma?

Ildere kan heldigvis leve længe med insulinoma med den rigtig behandling, så måske du kan beholde begge, og at I kan have længe sammen endnu :)
Mange hilsner Christina

difo

Jeg ved godt, at de stadig kan leve godt og længe med den rette behandling.
For at opklare mit salgbegrundelse yderligere, så er grunden tillige, at jeg har besluttet mig for ikke at have ilder længere.
Det vil simpelthen være for hårdt, at skulle sige farvel til 2 ildere inden for kort tid af hinanden, så derfor vælger jeg at sælge pixie fra nu.

difo