Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Felix og My's Fødselsdag - 7.7.2005

Startet af PiaLyng, 8. Juli 2009, kl. 01:39

PiaLyng

I går var det Felix og My's fødselsdag. HURRA HURRA HURRA :dans:
havde helt glemt min bette dreng igår :-$, så nu vil jeg lige lykønske ham, og hans søster My (Annes My).
De fyldte 4 år igår  :dans:
:tillykke: :tillykke: :tillykke: :tillykke: :tillykke:

Julie


lille_jill


Bawa



Katrine

Ildere: Loppen & Bamse


Amazing Ferret


NemoToft

Tillykke med Felix og My. Mega pudsigt. Min Nemo blev også 4 år igår, d 7.7.... Nemo er helt fra Nakskov på Lolland.. Hvor er Felix og My fra?
Knus Dolly.

PiaLyng


NemoToft

Hvor ligger Rikmas henne? Damen jeg købte af, hed vist Rikke Hanse, tror jeg nok. Hun var nogle gange på Sjælland, hvor kæresten boede eller hun selv havde boet.

PiaLyng

Rikma hedder vist Rikke hansen (Felix har haft 3 hjem nu, vist nok, så kender ikke rikke).
Har du "stamtavle" på din :-D?

NemoToft

Hej.
Her er så et lille billede af Pia Lyng's Felix, da han var lille. Det tog vi da vi var ovre og hente Nemo og Stitch.

Felix.


Hele kuldet.


Knus Dolly.

Anne

Guuuud min lille my pige er en af de hvalpe der!! Hvad er stamtavlenavnene på jeres? my hed Bibi. Jeg ved der har været en på et tidspunkt som hed trold som havde bonto tror jeg det var. Buffy er vist død og det er der også en anden fra dte kuld der er. Faren er død som 4½ årig af kræft og en halvsøster død af organsvigt. Det er ca hvad jeg ved. Moren er ingen steder at finde da hun blev solgt til en privat, men hun hed freja.

Hvis nogen af jer ved noget mere end det vil jeg da meget gerne vide det :D OG også hvis i h€ar flere billeder

NemoToft

Hejsa. Ja, det er da pudsigt at vi nordjyder har ildere fra samme kuld, helt fra Nakskov. Jeg har ikke fået støvet Nemo's papire frem endnu. Og jeg kan ikke huske hvad han hed på papiret. Jeg har et par billeder mere.  Ja, der sker ting og sager, når du tager på ferie  :).

Nemo eller Stitch ( kan ikke huske det).


Mor og hvalpe.


Jeg skal nok kigge efter papirerne, snart..
Knus Dolly.