Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Milkyways Diffirent Dimension

Startet af Shamua, 30. Juli 2013, kl. 15:23

Shamua

Dimension kom retur til mig, da hendes nye madfar ikke kunne tåle hende.

Hun er en rigtig flot mørk standard pige efter Terra (1 år) og Gaius (2 år) og hun er født d. 21 april og er derfor ca. 14 uger gammel.

Hun er en meget aktiv pige der kræver opmærksomhed og leg. Hun elsker at lege med bolde og vand og hun kan også godt finde på at kravle op for lige at blive nusset lidt.

Hun sælges for 2500 kr. og er vaccineret, chippet og sundhedstjekket. Hun sælges på kontrakt til kæl.

Lige nu befinder hun sig i københavn.

Lidt billeder:






















Jeg kan kontaktet herinde og på min mail:

ferretsofmilkyway@hotmail.dk

Læs mere på vores hjemmeside: ferretsofmilkyway.dk (hendes kuld er ikke kommet derind endnu, men der står noget om os som opdrættere)

Vh. Marianne

FerretParadise

Hun er virkelig en smuk pige, som jeg tror vil kunne klare sig godt på udstillinger.  <3
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato  6. August 2013, kl. 09:12
Hun er virkelig en smuk pige, som jeg tror vil kunne klare sig godt på udstillinger.  <3
Tak, og ja, der kan jeg kun være enig :)

Vh. Marianne

lussingen

Altså Marianne, nu skriver du hun er flot?? Det forstår jeg ikke helt :S Hun er da ikke noget særligt ;)
Håber du gennemskuer min ironi, for hun er sgu smuk <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Citat fra: lussingen Dato  6. August 2013, kl. 17:03
Altså Marianne, nu skriver du hun er flot?? Det forstår jeg ikke helt :S Hun er da ikke noget særligt ;)
Håber du gennemskuer min ironi, for hun er sgu smuk <3
Det piner mig helt ekstremt at hun ikke bare kan blive boende  :-$

Vh. Marianne