Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dyrenes madtråd

Startet af Anne, 19. December 2010, kl. 18:34

Eliza

Tror det bliver til andeskrov
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

PiaLyng

Tørkost (som altid)
Og så skal de have ægge blommer :D

Anne

#17
oksehjerter med benmel og fiskeolie bliver det til i dag.

måske med lidt kogt æg eller en æggeblomme, synes den portion hjerte jeg har taget op af fryseren ser lidt lille ud.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tørkost til de 3 kræsne og lækker rensdyr til Anubis...

lille_jill

Amina: kyllelår
Chucky: luftsteg og vindfrikadeller

Sølvsten

Citat fra: lille_jill Dato 21. December 2010, kl. 19:20
Amina: kyllelår
Chucky: luftsteg og vindfrikadeller

Synes altså du gør lidt forskel Jill

lille_jill

^men han vil jo ikke spise det :(

Sølvsten

Citat fra: lille_jill Dato 21. December 2010, kl. 19:25
^men han vil jo ikke spise det :(

I know Men så giv ham dog i det mindste lidt tørfoder. Vindfrikadeller er ikke godt for ham he he

lille_jill

han har skam altid tørfoder og tørret kød :) Selvom der går rygter om at jeg mishandler mine dyr, så får de trods alt mad.

PiaLyng

uh de får også lidt kanin today :D

mette11

Altså juleaften havde mor tænkt sig at vi skulle spise noget and med indmad osv...men det gad jeg altså ikke, så jeg tog en bid af mors onkel Jørgen i stedet!! Nam-nam...meget bedre!!  :P

Mallow.

lussingen

Nøj det lyder godt. Vi har aldrig prøvet at smage en onkel Jørgen, sådan en har mor aldrig købt til os :( Smagte han godt??

Båt båt Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Mor er flink til at komme med store hele byttedyr til os! Mus og små kyllinger gider vi altså ikke - nej det skal sgu være et ordentligt festmålti!! Vi ved ikke hvor hun finder dem henne, men det virker faktisk som om de kommer af sig selv! :o De smager generelt ret godt...mors onkel Jørgen var lidt sej i skindet, men ellers kødfyldt nok!! :P

Mallow

Stephanie

1 kaninben og et par kaninører  :)

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 26. December 2010, kl. 11:09
Mor er flink til at komme med store hele byttedyr til os! Mus og små kyllinger gider vi altså ikke - nej det skal sgu være et ordentligt festmålti!! Vi ved ikke hvor hun finder dem henne, men det virker faktisk som om de kommer af sig selv! :o De smager generelt ret godt...mors onkel Jørgen var lidt sej i skindet, men ellers kødfyldt nok!! :P

Mallow

Ihh det lyder dejligt. Vores mor er tit nede og handle, måske hun kan slæbe et byttedyr med hjem derfra?? Det må da være muligt at finde en, der ikke er alt for sej i skindet :fnis:

Båt Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.