Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Colorful storms - 6 veckor

Startet af Starshineferrets, 22. Juni 2009, kl. 17:04

Starshineferrets

Få ta och lägga in lite bilder på mina valpar här med :)

Idag är valparna hela 6 veckor gamla! Och alldeles underbara!
Igår fick äntligen alla valparna sina namn, och årets tema är Colorful storms, med tanke på hur många gånger dessa valpar bytt färg (karamellfärg nagellack.. you name it! för att jag ska se skillnad på dem), tycker jag att det är rätt passande :)

Dagens vikter:
Lava of Thunder 379 g
Sienna Rainstorm 384 g
Alizarin Firestorm 385 g
Cherry Blossom Hailstorm 391 g

Amaranth Blizzard 416 g
Celadon Icestorm 438 g
Razzmatazz Hurricane 482 g
Cerulean Dust Devil 410 g






































tzari

de bliver da smukkere og smukkere bamser for hver eneste dag der går og sikke dejlig runde de er  :love: :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

De er simpelthen bare så fine  <3

Bawa

hold da op! jeg er helt solgt!!!!
jeg elsker bare den mørke farve.  :love:

Julie


ludvig

hvor er de da fantstisk dejlige...er de til salg?
ikke fordi jeg tror at jeg får lov at købe en for min kæreste...men, alligevel :love:

Black Diamond

De er virkelig smukke og dejlige Sara :love: men der er hybrid i også ik?


Starshineferrets


Amazing Ferret

Jeg er ikke vild med de helt mørke hvalpe, men søde ser de da ud  :) Jeg er derimod helt vild med navnene  :D

Starshineferrets

Jag har samma åsikt som du Amazing Ferret... jag gillar inte helmörka illrar... förhopppningsvis får dessa valpar mask, precis som alla andra i deras linjer :) (eller som föräldrarna :)http://galleri.starshineferrets.se/#6.2


Amazing Ferret

Ja forældrene er godt nok smukke, specielt farmand *savle*

Malene

Aww, hvor ser de bare dejlige ud :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Citat fra: Amazing Ferret Dato 23. Juni 2009, kl. 19:32
Jeg er ikke vild med de helt mørke hvalpe, men søde ser de da ud  :) Jeg er derimod helt vild med navnene  :D

Dem her bliver jo også vildtfarvede, sådan rigtigt vildtfarvede. Det synes jeg er rigtigt fint, jeg tror de bliver smukke. JEg er derimod ikke så vild med de sorte, selv om jeg da synes de godt kan være søde  :)

Amazing Ferret

Citat fra: Anne Dato 24. Juni 2009, kl. 16:36
Citat fra: Amazing Ferret Dato 23. Juni 2009, kl. 19:32
Jeg er ikke vild med de helt mørke hvalpe, men søde ser de da ud  :) Jeg er derimod helt vild med navnene  :D

Dem her bliver jo også vildtfarvede, sådan rigtigt vildtfarvede. Det synes jeg er rigtigt fint, jeg tror de bliver smukke. JEg er derimod ikke så vild med de sorte, selv om jeg da synes de godt kan være søde  :)

Jeg håber da også de kommer til at blive mere vildtfarvet, men lige pt er de alt for mørke til min smag :P