Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Implantat/vægt

Startet af Amazing Ferret, 17. Juli 2011, kl. 13:27

Eliza

Jeg vil være ærlig at sige jeg ikke har aller mest forstand på lige netop det med de trækker dem op. Men det er jo ikke fordi de trækker dem helt op i bugen på samme måde som en krypto han har. Derudover så ligger de jo i dvale, hvor på en krypto er den jo ikke rigtig i dvale på samme måde og det må også have en betydning.
Stenene vil jo også komme ned igen når implantatet stopper sin virkning.

Jeg synes jeg har hørt om flere hanner der trækker dem op om vinteren netop på at beskytte dem, så det er jo ikke helt unormalt går jeg ud fra. Men ville da godt høre en mere rigtig forklaring på hvorfor det netop er  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Det er meget normalt hos mink, så hvis man vil vide en masse om det er der sikkert en masse info der. Jeg går ud fra at det er de helt åbentlyse grunde, nemlig at beskytte kuglerne for kulden når en ilder jo bevæger sig helt nede på den iskolde jord.

Shamua

#32
Jeg var hos dyrlægen i dag for at få vaccineret, og så spurgte jeg ind til om de kan trække stenene op når de har imp.. Han sagde nej, det burde de ikke, og hvis de gør det kan der være noget galt..

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Shamua Dato 22. Juli 2011, kl. 22:00
Jeg var hos dyrlægen i dag for at få vaccineret, og så spurgte jeg ind til om de kan trække stenene op når de har imp.. Han sagde nej, det burde de ikke, og hvis de gør det kan der være noget galt..

Okay.. sagde han noget om hvad?

Eliza

Citat fra: Shamua Dato 22. Juli 2011, kl. 22:00
Jeg var hos dyrlægen i dag for at få vaccineret, og så spurgte jeg ind til om de kan trække stenene op når de har imp.. Han sagde nej, det burde de ikke, og hvis de gør det kan der være noget galt..

En forklaring på hvad der kan være galt ville da være rart ellers er det mere en påstand.. Og hvor har dyrlægen sin viden fra?

Jeg giver så ikke så meget for de dyrlægers udtalelser der fra jydeland  ;) Jeg har snakket med en af dem der skulle vide noget om det og det gjorde han bestemt ikke..  ;) Jeg fik fortalt at jeg skulle komme hvert halve år og give et nyt og det slet ikke var godt at give da det var for dyrt i længden, jamen sikke et godt argument. Han havde aldrig hørt om at for tidlig kastrering kan have en sammenhæng med binyrekræft  :S en ting er om en dyrlæge er overbevist om det noget andet er at han slet ikke har hørt om det..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.