Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min sorte prinsesse

Startet af FerretParadise, 10. Oktober 2012, kl. 08:56

FerretParadise

Min elskede smukke sorte prinsesse.

Jeg har stadig ikke helt forstået, at du ikke er her mere, og tit tror jeg det er dig jeg ser, når jeg ser Navi rende rundt. Så må jeg minde mig selv om, at du er rejst videre.

Jeg hentede dig i Tyskland i 2007, og jeg havde længe fulgt dig på billeder, men blev godt nok positivt overrasket da jeg så dig rigtigt. Du var så lille og fin, og i starten kunne du ikke finde ud af at spise tørkost, da du var vokset op på vådfoder.

Her var du bare 7 uger, og var stadig hos din opdrætter i Tyskland.

Jeg tror at mange faldt for dig dengang, du var så fin og sød, og havde de smukkeste øjne.

Billedet er taget af Julia Beck.

Da du først blev voksen, blev det dig der bestemte her hjemme. Det var så sjovt at se når du satte de store drenge på plads, de havde virkelig respekt for dig.
Eller når du lå i ens skød og puttede, og feks din søster Juana kravlede op, for at putte med. Så blev du stik tosset, og skreg hende ind i hovedet, for du ville ikke dele med andre.
Du var en meget kærlig lille pige, aldrig har du gjort noget forkert.

Efterårstur da du var ca 2 år gammel.

Sammen har vi rejst meget, lige fra Mönchengladbach i Tyskland, til Molde og Tronheim i Norge. Sammen har vi deltaget på 34 udstillinger, og du nåede at blive champion 4 gange.



Fotosession hos Ingela i Norge, du var ca 3 år gammel, og super smuk.

I foråret kunne jeg mærke på dig, at du ikke helt var dig selv, men selvom du blev undersøgt nøje, så kunne vi ikke finde ud af hvad du fejlede. Men noget var galt.
I starten var du stadig glad, men du tabte dig, og da du jo ikke var en stor pige, kunne det ses meget.
Her den sidste tid gik det virkelig ned af bakke med dig, du sov hele tiden, ville slet ikke lege, og holdt dig bare for dig selv. Du kastede også meget op, faktisk hver dag, de andre angreb dig, så du fik mange tæsk, og du begyndte også at bide mig. Så vi vidste at du ikke var rask, og jeg kunne se i dine øjne, at du bare ønskede at få fred.  :(

Så d. 25. september tog jeg den skrækkelige beslutning, at lade dig rejse videre. Jeg hader den del af det at have ildere, jeg føler mig som en bøddel.
Jeg havde din søster Juana med, så hun kunne få lov til at snuse til dig bagefter, for jeg var urolig for, at hun ville begynde at lede efter dig, og måske dette ville gøre, at hun bedre kunne forstå, hvorfor du var væk.

Som du ved, så ligger du nu sammen med din kæreste Cyrill, og tit kommer jeg og hilser på jer, og tænder et lys ved jeres grav.

Farvel min skat.
Ann Hillerslev.

lussingen

Endnu engang vil jeg gerne kondolere Ann :(
Jez var en helt fantastisk pige <3 Vi har så mange dejlige minder om hende fra alle de gange vi passede hende, eller I var på besøg. Hun har altid haft en helt særlig plads i min families hjerter, netop fordi hun var Jez.... Så mild, glad og sød <3
Jeg smiler stadig, når jeg tænker på alle de gange hun har ligget på mit skød, og Juana er kravlet op for at putte med.... Den første gang skræmte Jez livet af mig, for hun "gøede" så højt af Juana, at jeg kom til at skubbe begge piger ned :-$ :lol:
Jannich har nydt at have hende inde på værelset. Her har hun fået lov til at være den prinsesse hun var... Det var hende der satte dagsordenen og alt var tilladt for Jez <3 Jeg kan huske sidste gang jeg passede hende, der ville hun gerne hjælpe med at gøre rent :fnis: Først knaldede hun helt ud over støvsugeren, og bagefter hoppede hun op i min gulvspand :lol: Hun var så sød og glad den dag <3
Det glæder mig at tænke på, at hun nu ligger ude i haven ved siden af Cyrill.
Endnu engang god rejse lille pige, du var noget helt særligt <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Nanna

Dejligt med en sød mindetråd og fantastiske billeder. Hvil i fred smukkeste Jezebel - du var den største putteilder i verden.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Amazing Ferret


Shamua

Jeg kondolerer mange gange Ann.

Hun var en rigtig smuk og flot pige.

Hvil i fred søde Jez  <3

Vh. Marianne

ilderhjemmet

kondolerer

RIP smukke pige  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

mette11


CMS

Kære søde smukke dejlige milde Jezebel <3

Vi 2 har altid haft et specielt bånd, og jeg elskede dig næsten, som var du min egen. Du var en fantastisk lille fin pige og en prinsesse med stort P :)
Vi har haft mange sjove lege-stunder og endnu flere hyggelige putte-stunder - du har efterladt et poteaftryk i mit hjerte, der altid vil være der..

Kondolerer mange gange, Ann.

Hvil i fred, kære lille Jez.
Mange hilsner Christina

Sølvsten


Eliza

Søde søde vidunderlige Jez <3 :( jeg havde slet ikke troet det var din tur allerede og det gør mig ondt.

Du var en fantastisk mild og helt igennem sød pige som jeg altid har været forelsket i og du rørte mange hjerter på din vej, bare ved at være den du var <3

Sov sødt lille Jez du vil altid være savnet.

Kondolerer Ann :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Vil gerne kondolerer igen..

Som du ved har vi/Petra et helt specialt forhold til Jez... At hun ikke er med på Julefritten gør mig så ondt. Det bliver rigtigt mærkeligt ikke at se hende der..  :'(

Hun er savnet og vil aldrig blive glemt..

KariN

Puha det er bare så uvirkeligt..

Kære lille Jez, du var en ener uden lige, magen til sød og kærlig pige skal man lede længe efter. Jeg har altid været helt vild med dig, både dit udseende og din store personlighed. Jeg håber du er kommet godt over på den anden side, sov sødt smukke pige <3

Kondolerer mange gange Ann :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

PiaLyng


Ferretale

Kære Jezebel...

Jeg har kun mødt dig et par gange, men du var sådan en ilder der gik lige i hjertet på en  <3
Du var virkelig smuk og dejlig, og så sød og mild  <3

Kondolere mange gange Ann,
det gør mig ondt at høre  :(