Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

farvel min Elskede Gaia

Startet af the bird, 3. Februar 2013, kl. 13:31

the bird

tusind tak Anne og Jill

Jill: jeg ved godt de diskutere bag min ryg, det er sådan den forgår vær gang desværre, og det er ti gange nemmere at tale ondt om folk når de ikke har en jordisk chance for at forsvare sig.. det er en af grundende til jeg holder mig væk herfra, folk er tit ubehagelige. en af grundene til det tog mig så lang tid at ligge dene tråd ud var fordi lige præcis det her ville ske, og havde det ikke været for alle rygterne havde jeg ventet længere med at skrive den.. jeg forstår ikke hvordan folk kan være så kolde, jeg har mistet Gaia, mit et og alt, og jeg ligger det ud, hele sandheden og folk går straks i gang med deres fis.. og når der bliver sagt stop så skynder dig sig bare ind på deres lille facebook gruppe.. det kan godt være jeg ikke kan se hvad de skriver, men jeg ved nu udemærket godt hvad deres samtale handler om.. jeg ved ikke hvor den er gået galt, men ilderverdenen er noget rod, jeg føler efter hånden man står alene, uanset hvad man gør så står der altid nogen klar til at smide en omgang "møg" i hovedet, det er nok os derfor folk holder munden lukket nogen gange, man tør jo ikke andet.. jeg har haft det så elendigt hele dagen, jeg har mistet Gaia, og nu sidder folk og sladre bag min ryg

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

PiaLyng

Jeg synes det noget svineri at starte en diskussion i en tråd som denne, hvis nogen gjorde det mod mig ville jeg nok blive ret sur.
Men jeg er også kommet så langt at jeg ikke skriver disse slags tråde, selvom jeg ved folk snakker bag min ryg.

Jeg synes det er uretfærdige at så unge dyr må dø, uanset årsag :(..

katja

ejer af 7 dejlige trolde,

Rosen

Føler virkelig med dig :( Kondolerer mange gange...

Mvh Rosa
Mor til 2 skønne unger, 2 skønne ildere og 2 skønne katte :D

Shamua


Vh. Marianne

FerretParadise

Kondolerer mange gange.  :(

Ja det er sgu trist hvis man ikke engang må have sin sorg i fred.  :(
Ann Hillerslev.

englefugl

Kondolerer :( Hun så virkelig smuk og dejlig ud, det er da den mest nuttede lyserøde næse hun havde sig :)

the bird

englefugl: ja, hun var bedårende, det var slet ikke meningen vi skulle have haft hende i sin tid, men jeg kunne bare ikke modstå hendes nuttede ansigt, jeg var solgt da jeg så hende første gang, hun vadede lige ind i mit hjerte med store træsko <3 hun var en yndig prinsesse, og det var hun udmærket godt klar over, første gang hun oplevede sne gik hun fuldstændigt i selvsving, for hendes potter blev jo våde, og det duede jo ikke, så hun satte sig pænt på vores sko og kiggede fornærmet op ind til hun blev samlet op, mit profil billede er faktisk fra den dag, Mads puttede hende ind i jakken og inden han nåede og reagere sad hun i hans ærme og stak hovedet ud ved hans hånd:) der er kun en som hende, det er uretfærdigt at hun skulle rives fra os så tidligt..

Cille

Det trist når de skal herfra så tidligt...kondolere  :(

Ferretale


ilderhjemmet

Mange kondolancer og tanker herfra

RIP smukke Gaia <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Cille91

kondolerer mange gange.  :(
Jeg fik tårer i øjnene da jeg læste dit indlæg.
Jeg glæder mg ikke til min thea skal herfra.  :(
Thea❤️ Shooter❤️ små båtte trolde totter :)