Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Død, Påkørt, Viril Standard Ilder fundet Nær Skovlund, Ølgod!

Startet af Mimse-mia, 29. Januar 2013, kl. 19:55

Mimse-mia

Smuk Viril Hanilder (standard) Funden påkørt og død på Gårdevej Nær Skovlund (6870 Ølgod)
Ligger i min fryser nu og kommer til dyrlægen i morgen for at tjekke chip,

fremlysning på Dyrenes beskyttelse er Oprettet,


Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Beate

Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Mimse-mia

Ja du kan også tro jeg var tosset da jeg mærkede den stadig var varm og lå midt på kørebanen :( dvs billisten bare er kørt videre -_- og det er er altså en klæppert så man har kunne mærke det i bilen
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Mimse-mia

Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Shamua


Vh. Marianne

Mimse-mia

Ja det kan den jo sagtens, men kan jeg ikke rigtig sige om den er,
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Anne

HVis det er en mørk standard kan det jo være umuligt at sige, men jeg synes det er rigtigt fint du har tjekket chip og lagt det op Mia, hvis der sidder en ejer derude. Vi er jo efterhånden mange der har mørke vildtfarvede, og selv om tanken om Joa i en vejside er noget af det værste jeg kan tænke på, så ville jeg alligevel være så taknemmelig hvis nogen gjorde som du så jeg kunne få den vished.

Mimse-mia

Tak anne, Jeg gør det nemlig også af den grund hvis nu det var min egen (selvom jeg ingen har i den farve) så ville jeg være lykkelig hvis nogle gad fremlyse den
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi