Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Fortsæt historien

Startet af lille_jill, 26. November 2008, kl. 18:52

Namilla

en tjeneste jo er den anden værd, og måske kunne hun senere..

Anne

drage nytte af det. Hun tog et kig på kaninens tænder og kunne med det samme se at det var mere end alimindeligt dårligt tænder, ja faktisk skulle man tro

Namilla

at kaninen aldrig havde hørt om tandbørster! Det var dog egentligt også for galt, tænkte pigen...jeg burde egentligt tage en alvorlig snak med

Julie

postbudet, for at høre hvorfor han havde taget sine sko omvendt på. men hvad de ikke vidste var, 

Anne

om postbudet overhovdet anede en dyt om tænder. Den lille pige tog sin nokia mobil frem, som hun havde stjålet fra klassens tykke og nørdede pige tidligere på dagen, og ringede til colgate, et nummer som hun selvfølgelig kunne i hovedet.

Metnil

men så kom hun til at tænke på at hun kune give kaninen gulerødder, det hjalp jo på øjnene så hvorfor ikk tænderne? Men hvad hun ikk havde tænkt på var...

Namilla

At pigens mor ikke købte økologisk, så de eneste gulerødder de havde, var i virkeligheden fyldt med vækstfremmende hormoner! "Shoiks" råbte pigen da...

Anne

kaninen pludslig voksede sig meget stor og muskuløs, og fik en mærkelig grøn farve. Hun

Peewit

kom til at tænke på den smarte multi-fuktions-kniv hendes onskel gav hende ugen før, og skulle lige til at tage den op af lommen, da
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julie

hun nyste regnbuer ud af næsen. Hun tørrede snuden i ærmet og sagde:

Bawa

"Jeg tror jeg har fundet meningen med livet"

Shamua

er der ikke nogen der kan fortælle videre på denne fantastiske historie???  :fnis:

Vh. Marianne

Peewit

Hun tog kaninen i hånden og sammen...
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Shamua


Vh. Marianne

Line

Hjælp mig hulkede kaninen