Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Fotokonkurrence. December forsiden

Startet af Barky, 5. November 2011, kl. 23:24

Barky

Det kan vel ikke komme som nogen overraskelse at der er lidt jul i temaet. Vi skal jo have valgt et billede der skal pryde forsiden i december, og det *er* jo julemåneden.

Så temaet er "Jul med din ilder"
Igen er der rimelig fri fortolkning. Men det er ikke nok at lade ilderen stå i en klat sne og tage et billede. Det skal være lidt mere kreativt end det. Jeg vil endda tillade marcipan-ildere uden selve ildere på fotoet.
Put ilderen i et kræmmerhus, et hjemmestrikket hjerte, rul den ind i guirlander eller bed den synge jule sange og pynt juletræet hvis I er så tidligt på den.
Giv den en nissehue på, eller put den i en nissehue. Mulighederne er næsten uendelige når det kommer til juletema'er..! Blot I ikke forveksler med "vintertema", de vil nemlig blive afvist.  :P

Reglerne er ret simple udover det. Billedet må ikke have været vist på Ferretopia før, og må max være 6 mdr gammelt.
Det skal være et "liggende" billede, så det passer i rammen til forsiden. Jeg kan resize de store fotos, men det skal minimum være 640 x 480 pixels.

Billederne skal sendes til min email: barkyferret@hotmail.com
INDEN d. 26 november kl. 20.00
Derefter kommer der en hemmelig afstemning (i ved, hvor resultater ikke kan ses), hvor der kan stemmes indtil d. 30/11 på et-eller-andet-tidspunkt-om-aftenen. Og vinderen afsløres..

Er I friske folkens?  :dans:  Here we go!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Citateller bed den synge jule sange
Hvordan kan du se på et billede om ilderen synger en julesang eller en almindelig sang?  :P

Barky

Citat fra: mette11 Dato  6. November 2011, kl. 10:44
Citateller bed den synge jule sange
Hvordan kan du se på et billede om ilderen synger en julesang eller en almindelig sang?  :P

SKILLZ! I can tell.... :-p
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Er det nok hvis den mimer en julesang?

Barky

Citat fra: Anne Dato  6. November 2011, kl. 14:22
Er det nok hvis den mimer en julesang?

Ja, det er ok. Nogen ildere synger bedre end andre... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_thor

Puha så må min ryg lige holde op med at gøre ondt, så jeg kan komme i kælderen og fonde mit julepynt frem :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

#7
næ..
men vil prøve at huske det denne gang!

mette11

CitatJuler I?
Julia - det er IKKE jul endnu!!

Barky

Citat fra: mette11 Dato 21. November 2011, kl. 16:24
CitatJuler I?
Julia - det er IKKE jul endnu!!

Det er jeg da ligeglad med. Bare der er jul på det billede du skal tage dig sammen og sende til mig... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

I kan nå det endnu folkens... :D Helt indtil kl 20 i aften kan i sende billeder til mig...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Fuck jeg havde fået ind i mit hoved det var i morgen :( ! Det når jeg ikke :(

Shamua


Vh. Marianne

Barky

I får lidt længere snor så... Til kl 24 i aften.. Og få så de ildere til at sidde stille Marianne..

Så sætter jeg konkurrencen op imorgen formiddag før jeg tager til Sverige og shopper med farmand... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Hehe jeg har allerede knipset et panikbillede!