Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Forsiden i Februar - Udstilling

Startet af Barky, 20. Januar 2012, kl. 15:19

Barky

Will do... Jeg tjekker lige min mail. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille

Citat fra: Barky Dato 22. Januar 2012, kl. 00:27
Jeg synes ikke at det er besværligt at tjekke dato'er, ellers havde jeg nok ikke sat den "begrænsning" for mig selv. Så netop derfor kan det jo i princippet IKKE være taget når som helst. Heheh. :D :D

Ildere sover ellers ret alternativt på udstillinger, eller også spiser de godbidder, eller leger med hinanden, eller spiser kød, eller bliver iført en hat eller noget andet pudsigt. Mulighederne er mange synes jeg. :)
Men hvis du ikke vil deltage, så forstår jeg slet ikke at det er et problem?

Jamen det er da heller ikke det store problem.
Jeg synes bare ikke det passer under ordet udstilling :S.... havde du valgt at man skulle lavet form for "udstillings vindue" med din ilder eller hvad laver din ilder på udstilling, så havde det passet bedre. :)
Jeg er nok bare underlig og går op i om det billede passer til selve tema, og om alle kan deltage.
Hvilket ikke alle kan da, ikke alle har været på udstiiling

Men som sagt det bare mig der er mega underlig hvad det angår :)

Barky

Citat fra: Cille Dato 22. Januar 2012, kl. 17:05
Citat fra: Barky Dato 22. Januar 2012, kl. 00:27
Jeg synes ikke at det er besværligt at tjekke dato'er, ellers havde jeg nok ikke sat den "begrænsning" for mig selv. Så netop derfor kan det jo i princippet IKKE være taget når som helst. Heheh. :D :D

Ildere sover ellers ret alternativt på udstillinger, eller også spiser de godbidder, eller leger med hinanden, eller spiser kød, eller bliver iført en hat eller noget andet pudsigt. Mulighederne er mange synes jeg. :)
Men hvis du ikke vil deltage, så forstår jeg slet ikke at det er et problem?

Jamen det er da heller ikke det store problem.
Jeg synes bare ikke det passer under ordet udstilling :S.... havde du valgt at man skulle lavet form for "udstillings vindue" med din ilder eller hvad laver din ilder på udstilling, så havde det passet bedre. :)
Jeg er nok bare underlig og går op i om det billede passer til selve tema, og om alle kan deltage.
Hvilket ikke alle kan da, ikke alle har været på udstiiling

Men som sagt det bare mig der er mega underlig hvad det angår :)

Tja.. Jeg kunne nok godt have skrevet overskriften lidt anderledes. Men det er bare så forskelligt hvad for nogen billeder af ildere folk får på en udstilling synes jeg, så jeg ville ikke præcisere i overskriften, men i selve indlægget.

Der vil nok altid være konkurrencer hvor ikke alle kan deltage. Der er jo også lavet "redigerings" konkurrencer, og nogen kan jo ikke redigere billeder. For slet ikke at nævne dem som ingen mulighed har for at deltage fordi at de intet kamera har, eller ikke har et billede som passer til netop dét tema.
Derfor synes jeg personligt at det er vigtigere at lave forskellige temaer fra gang til gang, i forskellige "kategorier" så man så vidt som muligt kan få alle mulige deltagere med.
:D
Bla bla bla.... Hilsen Julia