Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Muslingerne....

Startet af AlisVolatPropiis, 22. Januar 2012, kl. 21:47

AlisVolatPropiis

Ja altså udover ilderne, så har vi jo også en sjat mus herhjemme...og det har måske taget lidt overhånd :lol: men de er sgu så kære, og fine farver man kan få frem,...så her er en millard billeder af mine muslinger :)


Ja fik da lige taget af hele den flok jeg har pt. 

Ældste tøs i flokken
Feta: oddeyed Lilac Agouti Piebald.




Muslings Gruyére: Silver Agouti.




Muslings ???: Burmese -som skal flytte :) (og har tydeligere point i virkeligheden)




Muslings Fontina: Splashed




Mozarella: Blue fox




Parmasan: Silver Agouti




Prima Donna: Tricolor



Og så Drengene
Muslings Lillebror:




Muslings Taleggio: Splashed




Flying Mice Mascarpone: tri-quad-flerfarvet


....Anne mener han har det lidt for godt her..jeg ved ikke helt hvad hun mener  :oops:


Og så lige som rosinen i pølseenden...de få unger jeg har tilbage efter luftvejsinfektionen (ingen nys, snot eller knirken hos nogen mus her på 6 døgn..krydser stadig)

Muslings Brie -tricolor


Muslings Ricotta -tricolor


Og knægten der endnu ikke helt har fået et navn, da jeg ikke helt ved om jeg skal bruge ham :)


katja

hvor er de smukke elsker mus, det er vel ikke sådan af du lavet et kuld i ny og næ, har nemlig fået lov til at få mus at kæresten, men dine er sååå smukke så hvis du lavet et kuld eller 2 må du endelig sige til
ejer af 7 dejlige trolde,

Anne

Smukke mus :) Selv om der altså ikek er "mice" i marcarpones navn :P Jeg synes de unger du har fået lavet efter ham er blevet ganske fornuftige :D

Sølvsten

Du må da på Museudstilling med de skønne eksemplarer.

Er helt vild med Brie.

KariN

De er så fine dine muslinger :D

Mozzarella er virkelig fin <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Maria

Nurh, hvor er Taleggio bare sød!  :D

CMS

#6
Muslings  ??? og Lillebror er bare så nuttede!  <3

Jeg synes, de er super hyggelige at sidde og kigge på - og et par af dem er altså også total springmus  :P
I forhold til håndtering skal vi arbejde lidt, tror jeg.. Meeeen jeg holdt da en af dem i et halvt minut i sidste uge  :lol:
Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

tak skal i have :D og haha jeg gad godt på museudstilling, men endnu er mine mus ikke gode nok :) jeg prøver dog hele tiden at forbedre dem :)

Jeg synes selv mus er lidt sjove :D og jeg glæder mig til hvert kuld :)

Katja..jeg får kuld engang imellem :) men jeg sælger desværre ikke rigtigt ud, dels fordi det er sjældent folk alligevel gider betale hvad en god engelsktypet sjældent farvet mus koster (og jeg har da selv haft visse udgifter på at få avlsmateriale hjem - bla. fra Holland) og dels fordi jeg selv skal bruge nogen til både avl og ehm...andet...samt de få jeg så endelig beslutter mig for at sælge som oftest går til folk jeg samarbejder lidt med avlsmæssigt.

CMS *G* du skal nok lære det...*G*