Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Efter en kold demonstration på Rådhuspladsen

Startet af FerretParadise, 3. Februar 2012, kl. 21:28

Emils far

Citat fra: Dyrenørden Dato  5. Februar 2012, kl. 00:32
Jeg opgiver du er helt fortabt i din egen holdning og er andre ikke enige så sympatiserer man åbenbart med pels industrien og dyremishandlere. Tro du bare på problemerne forsvinder med et forbud det skal nok stoppe folk i at købe pels verden over

Selvfølgelig står jeg for min holdning, men jeg har også evnen til at kigge både forover og bagover. Man skal starte et sted med sin overbevisning/målsetning, og min er nu engang i denne sag at få den pelsindustri væk, for så har jeg måske været med til at ihvertfald nogen 100.000 af minke ikke skal leve for at blive til pels.
Hvordan du så gør det er jeg ikke klar over andet end at du synes det er ok med minkfarme i DK, noget som jeg synes er forkert. Du må gerne have det standpunkt, men jeg anser dig for at være rygklapper for den industri...
Tro kan man gøre i kirken, for de som er til det, men i min verden fungerer ikke det. Selvfølgelig kan jeg ikke stoppe noget som helst i udlandet, men jeg kan ihvertfald bidrage i mit nære område. At du så ikke synes det er godt nok kan jeg sagtens leve med. Du har valgt en laidback måde, jeg er mere radikal og lige på, men det kommer nok måske at jeg måske har set lidt mere på området end det du har gjort....

AlisVolatPropiis

[besked=AlisVolatPropiis]Da diskussionen alligevel har drejet sig til "DU" og "JEG" er....i stedet for "pelsindustrien er" så lukkes tråden. -Ærgeligt! [/besked]