Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Egern restaurant

Startet af mette11, 16. Februar 2012, kl. 11:46

mette11

Til min fødselsdag fik jeg en egernrestaurant og nu har vi så fået sat den op!

Først kom egernet og spiste en lille forret...


Så fandt den restauranten og fik sig lidt nødder. Desværre er billederne ikke for gode, da de er taget gennem et beskidt vindue!  :-$ Men jeg turde ikke åbne døren og tage billeder, for så ville han/hun nok løbe sin vej jo...



Jeg synes det er så hyggeligt at have egern i haven som kommer og spiser. Vi fodrer altid fuglene og egernet er her også ind imellem, men mon ikke han/hun vil komme noget oftere nu når der er en restaurant til ham/hende og artsfællerne??

Julie

Ja det er da mega hyggeligt med egern i haven. Det minder mig sådan om dengang jeg var helt lille og var ude i sommerhuset med mormor og morfar. Det vrimlede med egern, og nogle af dem var næsten tamme. :D Ak ja, det var før mormor fik roterende fis i kasketten

Shamua

Det synes jeg egentlig er meget cool. Har kun set dyrene så tæt på før, i Florida. :)

Vh. Marianne

mette11

"Vores" egern kommer ganske tæt på. Den ene har tilmed været helt henne og kigge ind til ilderne (10cm. fra ildergården)  :o De er jævnligt få meter fra os de nuttede små væsner  ;)

Sølvsten

Hvad Mette har du beskidte vinduer??? Vi har også et egern i haven og vil da kigge efter sådan en fin restaurant.

KariN

Hvor er det altså sødt :D sådan en må jeg have når vi engang flytter til et sted med have :) Jeg elsker at se på egern, de er så kære :D (Når de altså IKKE angriber mig og min ilder) :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Så var egernet på besøg igen mens jeg så det  :dans: Jeg kan se at den kommer tit, for der forsvinder godt nok mange nødder og nogen gange glemmer den at lukke efter sig  :fnis:







Jeg er så glad for at vi har fået den egern-restaurant, for det er noget så hyggeligt at egernet/egerne kommer på besøg så tit  :)


Sølvsten

Jeg vil altså ha sådan en. Og så kan du måske fortælle mig hvad den "busk" hedder der omkrandser dit træ? Jeg har rigtig mange af dem men ved ikke  hvad de hedder.

mette11

Den er fra MaxiZoo i Glostrup, så du må bare køre derud en tur (jeg tror også at de har den i de andre MaxiZoo, da den har været i deres reklame).

Jeg aner ikke hvad det er der gror i mit træ  :-$...det ligner en hyld, men er det vist ikke. Jeg kan spørge min søster, hun ved meget om planter  :ja:

Sølvsten

Citat fra: mette11 Dato 22. Februar 2012, kl. 11:22
Den er fra MaxiZoo i Glostrup, så du må bare køre derud en tur (jeg tror også at de har den i de andre MaxiZoo, da den har været i deres reklame).

Jeg aner ikke hvad det er der gror i mit træ  :-$...det ligner en hyld, men er det vist ikke. Jeg kan spørge min søster, hun ved meget om planter  :ja:

Det er vist ikke en hyld den får sådan nogle søde hvide blomster og den gror helt vildt så man skal lige huske at trimme den. Jeg må en tur i maxizoo tak for tippet

mette11

Citatden får sådan nogle søde hvide blomster og den gror helt vildt
Jep  :ja:

AlisVolatPropiis

Ihhh hvor er det altså fint -jeg er lidt misundelig -men tør altså ikke helt gisne om hvad der ville ske hvis jeg hængte sådan en op herinde -sikkert noget med vilde rotter :lol: såeh...nej!

mette11

Citatjeg er lidt misundelig
Du kunne jo bare være blevet boende herude!  :P :P :P Men ja...jeg tvivler også kraftigt på at den er en god ide hos jer!  :(

mette11

Christel min søster siger at det er en klatrehortensia!

Sølvsten

Citat fra: mette11 Dato 23. Februar 2012, kl. 21:40
Christel min søster siger at det er en klatrehortensia!

Tusind tak søster og Mette-