Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Gæt en anledning!!

Startet af mette11, 2. Marts 2012, kl. 22:56

mette11

Den blev slet ikke så fin som den var oppe i mit hoved...men jeg er sindssygt træt og har haft to lortedage og orkede faktisk ikke at lave kage, men Anne vil tæske mig hvis jeg ikke gjorde det!! Så her er hvad jeg har lavet...så kan de fleste nok regne ud hvilken anledning den er til!  :dans:






Barky

Den er sikkert lavet fordi at du glæder dig til at se mig imorgen! Hvorfor skulle du ellers lave en Maleika-kage?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua


Vh. Marianne

Anne

Den smagte så godt! jeg er glad for der blev gemt et lilel stykke til mig, selv om jeg synes alle andre lige skulle have opfret sig så jeg kunen have fået et stort!

KariN

den var rigtig fin din kage Mette og den smagte godt :P
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Den var bare skide smuk, og jeg var så heldig, at jeg også fik et stykke af den.  :)

Hvis jeg skal gætte på noget, så vil jeg faktisk gætte på, at ilderne er Christinas Romeo, Java og Echo.  :)
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Eijj hvor er den flot!! vil så gerne lærer det der med fondantkager!! Den vill jeg gerne ha smagt ;)

mette11

Tak tak  :) Jeg syntes også selv at den smager virkelig godt  :dans:

Anna det er slet ikke så svært at lave en kage med fondant på. Du skal bare smøre kagen op med noget (fex. neutralmousse som kan købes i kagebutikker) og så rulle fondant ud og smide hen over og så sætte lidt pynt på med noget tyloselim (som også købes i kagebutikker).

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: mette11 Dato  5. Marts 2012, kl. 20:52
Tak tak  :) Jeg syntes også selv at den smager virkelig godt  :dans:

Anna det er slet ikke så svært at lave en kage med fondant på. Du skal bare smøre kagen op med noget (fex. neutralmousse som kan købes i kagebutikker) og så rulle fondant ud og smide hen over og så sætte lidt pynt på med noget tyloselim (som også købes i kagebutikker).

ahh se der blev jeg allerede klogere!! Havde faktisk undret mig over hvordan man fik tingnen til at sidde fast på kagen ;O) Hmm må kaste mig ud i det en dag!!