Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

den lyserøde kakadue

Startet af the bird, 13. Marts 2012, kl. 21:43

the bird

nå, nu var der efterhånden nogle stykker der forlangte nogle billeder af min gamle kakadue Frida, hun bor desværre ikke hos mig længere, hun bor i dag hos mine forældre..

Frida  er en utrolig køn lille pige, men hun er tilgengæld også en rigtig lille rappenskralle  :ja:


jeg havde været ude og købe denne fine bordstander, det var første og eneste gang hun brugte den  :@


den skulle lige gnaves lidt i inden interessen røg helt, dumme kylling !!


men lidt tam var hun da i sin hidsighed <3


og tilsidst et gruppebillede af Frida, trold og min maincoon pige Igor og mig selv selvfølgeligt  :)


A_M_T >Team Unique Ferrets<

HOOOLD da op den er grandes den der "piratpaoegøje"! Anede ikke de var så store!
Koster de ikke på den anden side af 10000?
Meget facinerende dyr!

the bird

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 13. Marts 2012, kl. 21:47
HOOOLD da op den er grandes den der "piratpaoegøje"! Anede ikke de var så store!
Koster de ikke på den anden side af 10000?
Meget facinerende dyr!

hvis du går ind under tråden "mine dejlige kyllinger" kan du se flere billeder af min "pirat papegøje" Trold og hans ven Anton, og jo, de er pænt dyre, araerne ligger gerne i en prisklasse der hedder 8-9000kr og op:)

Anne


Cille


KittAnderson

Hanne, skal du ikke have udskiftet dine undulater med sådan nogle mother F*CKER kæmpe fulge? :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Dark Crystal Ferret

Åhh hvor er hun bare fin :love: :love: Elsker simpelthen lyserøde kakaduer  <3 Tænkt man kan få dyr i lyserød :fnis:
Hun er virkelig fin Christina - kan ikke vendte til at møde hende og alle dine andre mange dyr :lol:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: the bird Dato 13. Marts 2012, kl. 22:01
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 13. Marts 2012, kl. 21:47
HOOOLD da op den er grandes den der "piratpaoegøje"! Anede ikke de var så store!
Koster de ikke på den anden side af 10000?
Meget facinerende dyr!


hvis du går ind under tråden "mine dejlige kyllinger" kan du se flere billeder af min "pirat papegøje" Trold og hans ven Anton, og jo, de er pænt dyre, araerne ligger gerne i en prisklasse der hedder 8-9000kr og op:)

Havde set den tråd, det er bare først nu det går op for mig hvor enorme de er når du sidder med den som målestok!
Jeg er stadig lidt målløs over hvor stor den er:0)
Sårn en skal da ha en enorm voliere skal de ikke? Må fylde en del tænker jeg!

Mimse-mia

Årrrh Rosa kakkadue er virkelig bare yndlings drømme fuglen <3
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

the bird

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 14. Marts 2012, kl. 09:21
Citat fra: the bird Dato 13. Marts 2012, kl. 22:01
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 13. Marts 2012, kl. 21:47
HOOOLD da op den er grandes den der "piratpaoegøje"! Anede ikke de var så store!
Koster de ikke på den anden side af 10000?
Meget facinerende dyr!


hvis du går ind under tråden "mine dejlige kyllinger" kan du se flere billeder af min "pirat papegøje" Trold og hans ven Anton, og jo, de er pænt dyre, araerne ligger gerne i en prisklasse der hedder 8-9000kr og op:)

Havde set den tråd, det er bare først nu det går op for mig hvor enorme de er når du sidder med den som målestok!
Jeg er stadig lidt målløs over hvor stor den er:0)
Sårn en skal da ha en enorm voliere skal de ikke? Må fylde en del tænker jeg!

nu syntes du han er stor på det billede, kan så sige at han er betydeligt større den dag i dag  :lol:
jo, de kræver utroligt meget plads, jeg syntes de typiske ara bure man kan købe er alt for små, så jeg har skaffet dem en voliere, den er to meter i længen, to meter i højden og en meter i bredden og volieren står i deres eget værelse, der udover har de en stander i stuen, i min gamle lejlighed havde de to standere i stuen, men der var desværre ikke plads til det her hvor vi bor nu.. ville gerne have haft en voliere der var en halvmeter længere i bredden, men så bliver der en smule klaustrofobisk i deres værelse, og der skal jo kunne støvsuges og vaskes gulv under volieren og omkring den..

the bird

Citat fra: Mimse-mia Dato 14. Marts 2012, kl. 11:28
Årrrh Rosa kakkadue er virkelig bare yndlings drømme fuglen <3

ja, den er os utroligt sød og køn, men den larmer som fand** ind i helvede kan jeg så fortælle:) jeg ville nok heller anbefale en rødhalet grå jaco, de larmer mindre, har betydeligt flere brikker og flytte med og så er de formidable talere  :dans:

the bird

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 14. Marts 2012, kl. 08:48
Åhh hvor er hun bare fin :love: :love: Elsker simpelthen lyserøde kakaduer  <3 Tænkt man kan få dyr i lyserød :fnis:
Hun er virkelig fin Christina - kan ikke vendte til at møde hende og alle dine andre mange dyr :lol:

kom lige til at se din besked, Frida bor desværre ikke hos mig længere, men hos mine forældre, desværre  :(
det var i sin tid en rigtig træls beslutning, da jeg havde Frida sad Trold ikke i bur men på en stander, og Frida brugte ham desværre som landingsbane, og Trold var bestemt ikke begejstret for at have det lille lysrøde monster på ryggen, problemet hed at han huggede ud efter hende, og hvis det lykkedes for ham at få at i hende så ville hun nok rimeligt hurtig være en ret død kylling  :( så det endte med hun var betydeligt mere i bur end hun var vandt til (hun kom selvfølgeligt stadigt ud hver dag) og det resulterede i at hun konstant skreg, det syntes jeg var utroligt synd, så valgte hun skulle et sted hen hvor hun kunne flyve rundt som hun plejede, og Frida og min mor havde altid været utroligt glade for hinanden, så var det jo oplagt   ;)

men monstro om vi ikke kan tage en bus ud til mine forældre og møde monsteret :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Sover de så i volieren og så kommet ud i lejligheden resten af dagen eller hvordan?

the bird

de sover altid i volieren, og vi foretrækker gerne at have dem nede i stuen hele dagen, desværre har de været lidt forsømte de sidste par måneder grundet alle vores akutte dyrlægebesøg, Anton den lille af dem kan fylde ret meget, han flyver hen til mig konstant, og nogen gange har jeg ikke mulighed for at rende rundt med ham på skulderen, specielt ikke når man står med syge dyr, har truet ham med at jeg tager hans vinger, men han virker ikke rigtigt til at fatte det..

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: the bird Dato 14. Marts 2012, kl. 13:45
de sover altid i volieren, og vi foretrækker gerne at have dem nede i stuen hele dagen, desværre har de været lidt forsømte de sidste par måneder grundet alle vores akutte dyrlægebesøg, Anton den lille af dem kan fylde ret meget, han flyver hen til mig konstant, og nogen gange har jeg ikke mulighed for at rende rundt med ham på skulderen, specielt ikke når man står med syge dyr, har truet ham med at jeg tager hans vinger, men han virker ikke rigtigt til at fatte det..

Haha det var da os noget af en trussel;0)
Hvordan går det så sammen med ilderne? De er vel også ude samtidig eller hvordan gør i det?!