Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

den lyserøde kakadue

Startet af the bird, 13. Marts 2012, kl. 21:43

the bird

indtil videre går det meget fint, tror nu hurtigt ilderne lære at sådan nogle store uhyre bider pænt hårdt, mine gamle katte lærte det i hvert fald på den hårde måde;) men er de ude samtidigt er det selvfølgeligt under opsyn:)

Dark Crystal Ferret

#16
Citat fra: the bird Dato 14. Marts 2012, kl. 14:12
indtil videre går det meget fint, tror nu hurtigt ilderne lære at sådan nogle store uhyre bider pænt hårdt, mine gamle katte lærte det i hvert fald på den hårde måde;) men er de ude samtidigt er det selvfølgeligt under opsyn:)

Altså med Emily vil du ikke få nogle problemer tror jeg. Vi passer nemlig ofte min mors undulater når mine forældre er ude og rejse, så vores totter er van til små fjerdyr som flyver rundt. Og de har aldrig taget det så højtideligt. Sidst vi passede de to undulater var sidste sommer mens Emily lå med sine 3 små hvalpe inde i stuen i hvalpegården. Og hun virkede ikke det mindste til at det gjorde hende noget. Heller da den ene af dem, som også er den mest nyskærrige af dem af dem, Andrea, næsten fløj ned i gården til hende og hvalpene. Der greb jeg så ind. Men Emily lå bare stille og kiggede på den. Det har aldrig været et problem med fugle flyvende rundt i huset og ilderne. Men man skal self være opmærksom på dem og være klar til at gribe ind når fuglene er ude. Men nu er jeg så også vokset op i et hus med en mor der var katte opdrætter og en far der var fugle interesseret, så jeg har lært meget tidligt hvordan man griber det an og hvornår man skal være på og hvad du skal holde øje med.