Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

vis mig dine andre dyr

Startet af the bird, 20. Marts 2012, kl. 13:07

Dyrenørden

Citat fra: Masa Dato 20. Marts 2012, kl. 18:36
Jag har denne idiot



Gustav Fala Love'a imp. PL



Hvor er han smuk! Men hvordan er han med ilderne? Han har vel nogen gode jagt instinkter?

the bird

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 20. Marts 2012, kl. 19:43
Godt nok har vi lige måtte sige farvel til ham og sende ham i hundehimmelen, men bliver nødt til at vise min elskede dejlige Kenzo frem!
Dejligste ildervenlige schæferbasse i hele verden :love:



Hvil i fred min elskede ven <3

derudover har vi ingen andre dyr end ilderne! Vi vil dog på et tidspunkt gerne ha en ny hund, det er svært at leve uden. Men lige nu savner v i kenzo for meget til at dte ville være fornuftigt at få en ny! Vi skal nødig gøre et erstatningskøb ;) Så er det bedre at vente til man er klar til en ny fantastisk hundeven!

nøj hvor var han dog smuk, ham havde jeg gerne krammet lidt :) hvil i fred smukke engel, med garanti du nyder livet i hundehimlen, der kan man nemlig spise chokolade og andre usunde ting uden man bliver syg af det  ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

^^
Tark! Ja man har bare lys til at kramme ham om halsen!
Håber også han kan gøre alle ting han elsker allermest nu! Lege med pind hele dagen uden at få ondt i sine hofter!

Julie


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julie Dato 20. Marts 2012, kl. 20:38
Citat fra: the bird Dato 20. Marts 2012, kl. 16:55
Citat fra: Julie Dato 20. Marts 2012, kl. 16:47
Jeg har ham her, Bacchus

nøøøj hvor ser han da bare lækker ud  :fnis:
Tak skal du have :)

Han er simpelthen så enormt smuk!! Hvor stor er han? sårn i kg. og hvilket temp. har han?

Julie

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 20. Marts 2012, kl. 20:41
Citat fra: Julie Dato 20. Marts 2012, kl. 20:38
Citat fra: the bird Dato 20. Marts 2012, kl. 16:55
Citat fra: Julie Dato 20. Marts 2012, kl. 16:47
Jeg har ham her, Bacchus

nøøøj hvor ser han da bare lækker ud  :fnis:
Tak skal du have :)

Han er simpelthen så enormt smuk!! Hvor stor er han? sårn i kg. og hvilket temp. har han?
Tak tak. :) Han er egentlig ikke så forfærdelig stor. Måler nogle og 50 over skulderen og vejer ca 21-22 kg, hvilket ikke er specielt meget for en eurasierhan - hans bror vejer omkring de 28-30 kg, så der er noget forskel.. Han har det bedste temperament overhovedet, hvilket er fantastisk når man tænker på at eurasierhanner kan have et lummert temperament. Han kan med alt og alle, og selv efter vi blev overfaldet af en løs schæfer engang, har han ikke taget skadet psykisk, så han har en stærk psyke uden overhovedet at være agressiv eller ilter. Tværtimod. Hunde der gør og knurre af ham går han bare stille væk fra

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julie Dato 20. Marts 2012, kl. 20:49
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 20. Marts 2012, kl. 20:41
Citat fra: Julie Dato 20. Marts 2012, kl. 20:38
Citat fra: the bird Dato 20. Marts 2012, kl. 16:55
Citat fra: Julie Dato 20. Marts 2012, kl. 16:47
Jeg har ham her, Bacchus

nøøøj hvor ser han da bare lækker ud  :fnis:
Tak skal du have :)

Han er simpelthen så enormt smuk!! Hvor stor er han? sårn i kg. og hvilket temp. har han?
Tak tak. :) Han er egentlig ikke så forfærdelig stor. Måler nogle og 50 over skulderen og vejer ca 21-22 kg, hvilket ikke er specielt meget for en eurasierhan - hans bror vejer omkring de 28-30 kg, så der er noget forskel.. Han har det bedste temperament overhovedet, hvilket er fantastisk når man tænker på at eurasierhanner kan have et lummert temperament. Han kan med alt og alle, og selv efter vi blev overfaldet af en løs schæfer engang, har han ikke taget skadet psykisk, så han har en stærk psyke uden overhovedet at være agressiv eller ilter. Tværtimod. Hunde der gør og knurre af ham går han bare stille væk fra

Ihh han lyder skøn!!
Og så er han jo enormt smuk!

Masa

Citat fra: Dyrenørden Dato 20. Marts 2012, kl. 19:56
Citat fra: Masa Dato 20. Marts 2012, kl. 18:36
Jag har denne idiot



Gustav Fala Love'a imp. PL



Hvor er han smuk! Men hvordan er han med ilderne? Han har vel nogen gode jagt instinkter?

Tak :)
Han prøver at lege eller apportere dem, så de har mere og mindre ingen kontakt.  :) Han er for stor og tung til at lege med dem og ilderne kan godt lide at smage på hans ører, tæer og snude   :)

Dyrenørden


mette11

Jeg har sådan en hvalp her og dens far bor her også! Den fungerer fint med den ene ilder, men er endnu ikke sammenført med de to andre.


Sølvsten

Citat fra: mette11 Dato 21. Marts 2012, kl. 08:52
Jeg har sådan en hvalp her og dens far bor her også! Den fungerer fint med den ene ilder, men er endnu ikke sammenført med de to andre.



Kan man købe sådan en hos en dyrehandler??? Den er godt nok sød

mette11

CitatKan man købe sådan en hos en dyrehandler??? Den er godt nok sød
Tak tak. Vi er også meget glade for hende. Men nej...der er lovgivning om det (ligesom med hunde og katte) så de sælges ikke i butikker. Det er kun hos private avlere at man kan få sådan nogen  ;)

Dark Crystal Ferret

Min kanin... den hedder Bunny  :dans: er den ikke søøøøød :love:


the bird

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 21. Marts 2012, kl. 09:28
Min kanin... den hedder Bunny  :dans: er den ikke søøøøød :love:



jeg syntes den ser lidt træt og slidt ud, måske den skal skiftes ud men en med flere farver.. uhh, eller endnu bedre, kan du ikke tage den med når du kommer? så kan vi male den, så bliver den nemlig ekstra fin, og bare rolig, vi har ikke noget der er stort nok til at spise den  :lol:

the bird

når vi nu er nået over i de lidt større eksotiske dyr så ville jeg da lige vise jer endnu et af mine "små" monstre

den ser farligere ud en den er, men den kan dog godt finde på og bide :fnis: