Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

vis mig dine andre dyr

Startet af the bird, 20. Marts 2012, kl. 13:07

Sølvsten

Citat fra: mette11 Dato 21. Marts 2012, kl. 08:59
CitatKan man købe sådan en hos en dyrehandler??? Den er godt nok sød
Tak tak. Vi er også meget glade for hende. Men nej...der er lovgivning om det (ligesom med hunde og katte) så de sælges ikke i butikker. Det er kun hos private avlere at man kan få sådan nogen  ;)

Fint så må jeg ud og se om jeg kan finde nogle der vil avle en til mig.

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 21. Marts 2012, kl. 08:52
Jeg har sådan en hvalp her og dens far bor her også! Den fungerer fint med den ene ilder, men er endnu ikke sammenført med de to andre.



Ihhh sådan en har jeg også. Altså bare i modsat køn og lidt større :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lussingen

Citat fra: lussingen Dato 21. Marts 2012, kl. 11:23
Citat fra: mette11 Dato 21. Marts 2012, kl. 08:52
Jeg har sådan en hvalp her og dens far bor her også! Den fungerer fint med den ene ilder, men er endnu ikke sammenført med de to andre.



Ihhh sådan en har jeg også. Altså bare i modsat køn og lidt større :fnis:

Faren bor også her i huset, og de er alle sammenført med ilderne, så der er håb forude :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Faren er også sammenført med alle  :P Det er bare den sære hvalp som mangler at blive sammenført med de sidste to, men det må vente til hun er lidt større, eller en vis ilder (host*Mallow*host) lærer at opfører sig bedre! :P

Dark Crystal Ferret

Citat fra: the bird Dato 21. Marts 2012, kl. 10:20
jeg syntes den ser lidt træt og slidt ud, måske den skal skiftes ud men en med flere farver.. uhh, eller endnu bedre, kan du ikke tage den med når du kommer? så kan vi male den, så bliver den nemlig ekstra fin, og bare rolig, vi har ikke noget der er stort nok til at spise den  :lol:

Træt og slidt??? Nej da - den her race skal se sådan her ud, det er normalt for den ;) Men du har ret i den ser lidt trist ud i farverne.... men den er også gammel.. kunne godt være man skulle overveje at male den :fnis: Og regner skam også med at tage den med, hvis jeg kan finde en stor nok transport kasse ;) Og så kan den vel gå i bur med det vilddyr du har lagt billede ind af?? Tænker de sikkert ville hygge sig sammen :D

the bird

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 21. Marts 2012, kl. 14:09
Citat fra: the bird Dato 21. Marts 2012, kl. 10:20
jeg syntes den ser lidt træt og slidt ud, måske den skal skiftes ud men en med flere farver.. uhh, eller endnu bedre, kan du ikke tage den med når du kommer? så kan vi male den, så bliver den nemlig ekstra fin, og bare rolig, vi har ikke noget der er stort nok til at spise den  :lol:

Træt og slidt??? Nej da - den her race skal se sådan her ud, det er normalt for den ;) Men du har ret i den ser lidt trist ud i farverne.... men den er også gammel.. kunne godt være man skulle overveje at male den :fnis: Og regner skam også med at tage den med, hvis jeg kan finde en stor nok transport kasse ;) Og så kan den vel gå i bur med det vilddyr du har lagt billede ind af?? Tænker de sikkert ville hygge sig sammen :D

jeg tror også de to ville gå godt sammen, så må vi se om de forsøger at dominere hinanden, det er trods alt to virile hanner, hvis de bygynder og bide sig fast i nakken hinandens nakke og begynder og humpe hinanden kommer de altså i separate bure, det ved jeg ikke om jeg har nerver nok til at se på :lol: