Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Gang i kreativiteten (tegning)!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 25. Marts 2012, kl. 21:52

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jep! Jeg prøver at komme lidt i gang med at være kreativ da jeg har været meget sløv på det sidste!
Så tænkte jeg at jeg ville prøve og tegne lidt, hvilket jeg ikke har gjort i de sidste mange år og da slet ikke mennesker!
Har prøvet at tegen et vennepars skønne knægt, håber man kan se ligheden!

Den ser knapt så "gnidret" ud i virkeligheden, tror det er lyset der driller lidt.

Originalen:


Det var sku svært at tegne en tro kopi, men sys det gik nogenlunde!

Shamua

Du er altså bare go til det der!

Vh. Marianne

Lena og Peter

Jeg synes sgu det går meget godt..  ;)

Tanja11

den er mega flot :o
hvis der er noget der er svært at tegne så er det mennesker
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

dejligste

WOW du er dygtig Anna..!! Der er jo ingen der siger at tegningen skal være en tro kopi at originalen, det er charmen ved tegninger, de skiller sig ud og aldrig ens. Du skal være stolt..!!  :dans:

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Anne

Åh jeg er bare så dårlig til menneskeportrætter, det er altid så svært at få ligheden med! Men jeg synes nu du har fanget nogle træk ret godt her :) man kan i hvert fald sagtens se at det er samme unge som på billedet.

Sølvsten


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tusind tak alle sammen!

Ja menensker er skide svære at tegne også derfor jeg ikke rigtig har gjort ret meget i mennesker før! Er mere til at tegne heste, ildere og hunde ;)
Men nu tænkte jeg lige at jeg ville udforde mig selv og så har moren til Barnet snart fødselsdag så det bliver en gave til hende!

Anne

Jeg er også klart mest til at tegne dyr, jeg ved ikke hvorfor jeg synes det er nemmere at få et dyr til at ligne, for der handler det jo også om at fange en personlighed. Men mennesker ER bare sværere.

AlisVolatPropiis

sjovt jeg synes mennesker er SÅ meget nemmere end dyr...så jeg øver mig i høj grad på dyr -når jeg har tiden -hvilket jeg bare aldrig har :/

Det ser skide godt ud Anna :D du kan sagtens lige give skyggerne en lille tak mere hvis du ønsker :) og så kan du hvis du vil, måske bruge et råd jeg engang fik af en af mine tegnelærere....den eneste streg der må være i et ansigt er den mellem læberne -så langt er jeg heller ikke kommet, men det er en sjov lille ting at udfordre sig selv med :) Du er rigtig dygtig og skal nok blive endnu bedre :)

dejligste

Jeg ville bare ønske jeg kunne tegne så godt, jeg kan hverken mennesker eller dyr til at ligne det de skal.  :S

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Chris-niko

fuck det er godt lave  :o
det er bare super godt lave  <3