Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Den nyeste misling hos Casa Del Barky

Startet af Barky, 28. Marts 2012, kl. 22:01

Barky

Mandag aften flyttede denne her lille sag ind.
Han er fra 23 nov. 2011 så han er lige omkring 4 mdr.

Det er Arthur's nevø, og hans opdrætter navn er: DK*Arjuna Al "Scarface" Capone.
Farven er chokolade spottet tabby og racen er Orientalsk Langhår. (hvilket er en søsterrace til siameser)

Det var en 100% problemfri sammenføring. Morgenen efter lå Arthur og Scar og sov sammen og Scar blev vasket af Arthur.
Teddy gider ikke alt det er putteri med andre katte. Men har leget med Scar og har accepteret ham 100%



Arthurs farve er Cinnamon spottet tabby. Så Scar er nøjagtig samme kat, blot lidt mørkere farve.  :lol:

Og så er Scar bare allerhelvedes nuttet!


Mus smager også ganske okay! Men pizza er altså klart at foretrække efter hans mening.




Og så har han bare de allerflotteste grønne orientaler øjne!! Man kan bare drømme sig væk i dem.


Arthur har også grønne øjne (Orientalere SKAL have grønne øjne), men hans farve er knapt så intens.
Det gør dog ikke noget. For hele Arthurs væsen er bare INTENST.  :lol:


Og så fik Scar lige charmet sig ind på KariN idag.  <3


og mig... Mit hjerte vandt han allerede da han var 7 uger gammel, og rendte efter mig og hylede hver gang jeg ikke tog ham op hos opdrætteren. <3  <3


Og så lige et billede af Teddy, I skal jo ikke snydes for min kæmpeilder som allerede bliver 3 år til sommer.  :o


Tak fordi at jeg måtte spamme jer...  :ja:
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

skønne billeder ;:D han er smuk -din lille nye anoretiker :P

Anne


NemoToft


Eliza

#4
Endnu engang tillykke  ;) han er virkelig en lækkermås  <3

Skal du så til at udstille dem??
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Jeg vil også have   :P :P :P :P Ej han er bare så kær at se på  <3 <3 <3

englefugl

Dejlige smukke lille pus <3 Tillykke med ham :D iiiih, skal også have kat så snart det kan lade sig gøre! Men må lige vente et års tid ;)

KariN

Han er bare SÅ kær ham Scar <3 og hold nu op en varmepude at have liggende på skødet :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Citat fra: Eliza Dato 28. Marts 2012, kl. 23:29
Endnu engang tillykke  ;) han er virkelig en lækkermås  <3

Skal du så til at udstille dem??

Jaah... Jeg tror at jeg skal prøve det en enkelt gang. Bare for at se hvad det er for noget på indersiden... *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

Årh tillykke med den lille ny :D
Han er super fin - ligesom dine andre katte :)!

Barky

For pokker hvor jeg dog elsker de her varmepuder!! <3 <3


Og Arthur er bare rigtig glad for at omsider at have en at putte med. :D

Bla bla bla.... Hilsen Julia

englefugl

Kan jeg godt forstå, de er da for skønne  :)

Julie


mette11

Så grimme er de!! Alle tre!!!  :P :P :P Arthur har da godt nok en meget skarp farvemarkering ved munden!  :ja:

Barky

Citat fra: mette11 Dato 18. April 2012, kl. 19:56
Så grimme er de!! Alle tre!!!  :P :P :P Arthur har da godt nok en meget skarp farvemarkering ved munden!  :ja:

Man må godt have kakao skæg når man er Arthur... Jeg er egentlig spændt på om Scar også får det. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia