Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hjalte har meldt sin ankomst

Startet af KariN, 10. April 2012, kl. 17:30

Anne

Fine dreng :) stort tillykke og jeg håber i snart finder jeres ben at stå på midt i alt det nye.

KariN

#16
Tusind tak skal i have allesammen :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Han ser simpelthen bare så skøn ud!! Og en rigtig lækker baby, det er sku ikke så tit de ser så pæne ud som han gør lige når de er blevet født..

Tillykke med guldkumpen!!!

Cille


Shamua

#19
Stort tillykke med ham og jeres nye titler! Morfar ser så lykkelig ud :love: rigtig dejlige billeder :)

Vh. Marianne

KariN

Mange tak, hvor er i altså søde :D

Shamua: Han er meget stolt og lykkelig, min far. Han har det dog lidt underligt med at jeg er blevet mor :lol: Men han er meget glad for Hjalte, på trods af at han faktisk ikke er så god til børn der er for små til at kunne snakke :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Jeg har også lige nogen billeder af den lille smukke nye verdensborger samt hans smukke forældre..  :dans:

Karina og Jack


Karina som mor...  <3  :D


Jack som... ehh.. Jack  :lol:


Hjalte som HJALTE!!  :dans:


Totalt nuser bebs...!! Akkurart som jeg sagde!


Hjalte hygger hos moar


Og lidt åbne øjne havde han også overskud til den unge mand..


Totalt Tanti Trine  ;)


Og så lige et billede af fader Jack  8)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Tusind tak for billederne smukke :D Det er rart at se nogen som vi ikke selv har taget af ham :D (Selvom jeg da godt nok ser noget træt og udkørt ud på dem) :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

fantastiske billeder! Elsker især det hvor trine står og kigger, det er bare så sødt :D

CMS

Smukke Hjalte <3 endnu endnu engang tillykke til både dig smukke og Jack'er. Jeg glæder mig til at hilse på skønheden og det samme gør Danny.
Mange hilsner Christina

NemoToft


AlisVolatPropiis

Citat fra: Anne Dato 13. April 2012, kl. 21:31
fantastiske billeder! Elsker især det hvor trine står og kigger, det er bare så sødt :D

Tante Trine var altså mere eller mindre nervøs for den lille Hjalte...eller Fikumdik som han jo rigtigt hedder :D men for filan hvor er han bare FANTASTISK!! -en mini blanding af to mennesker jeg holder ufatteligt meget af <3 og jeg vil altid passe på min lille fikumdik!

Jeg fik da også taget billeder af de to smukke skabninger...

Det er ikke det bedste billede, men det klæder dig altså helt enormt at blive mor Krinsen, du er så smuk!





og i sort hvid...



og i sort hvid...


et sort hvid mere...













Og så havde Hjaltedrengen lige et moment med sin tante Julia :D
(eh og Jack...)





<3

Anne

Super flotte billeder Trine! Fedt at se du er blevet så gode venner med dit kamera!

KariN

Ihh flere gode billeder :D Tusind tak putte :) og du skal ikke være nervøs omkring ham, han gør ikke noget :lol:

og ja jeg er enig med Anne, du er blevet ret god med det kamera :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

Hvor er det bare nogle gode billeder.

Stort stort tillykke til jer begge med Hjalte, hvor er han bare skøn!!! Glæder mig til at se ham i virkeligheden på et tidspunkt.