Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

mine dejlige rotter

Startet af the bird, 17. April 2012, kl. 13:39

the bird

da Maria (darkCrystalFerret) kom på en lille mini ferie hos Mads og jeg havde hun sit kamera med, og hun fik simpelthen taget nogle fantastiske billeder er en masse af vores dyr, nu har Maria lagt nogle tråde ud af både Ildere, fugl og kryb, så tænkte i da også skulle have en tråd med nogle af de fantastisk billeder hun fik af nogen af mine rotter..

jeg tænker jeg laver to tråde, en til tøserne og en til drengene, tænker vi starter med pigerne :)

først har vi Prinssesen

prinssesen pigen er efterhånden en gammel tøs som går og nyder livet herhjemme hos os, hun er simpelthen den dejligste lille hyggefis <3




min næste pige er Houdini, hun fik navnet da hun har tendens til at være en rigtig lille udbryder rotte :)





lille Krymmel er en lille yndig prinsesse der har et utroligt roligt sind  :)





Darling er en meget speciel lille dame med en stor personlighed, hun er altid ved godt humør :)



Pible er Darlings datter, en stille og sød lille pige



Rynke er min lille Hollandske tosse  :) og hendes navn siger næsten sig selv  ;)





denne tøs her desværre intet navn endnu, da det endnu ikke er lykkedes os at finde et der passer hende





den sidste af mine piger i skal se er min elskede Fjummer, hun er min lille Hollandske baby der altid er glad og med massere krudt i måsen <3




Anne

De er søde :D er ikke så meget til hårløse rotter (eller mus - malene..!). Men rotter er herlige dyr. Hvis det ikke var for den korte levealder kunne jeg godt finde på at få nogle engang.

the bird

ja, rotter er helt fantastiske, men gir dig ret i at levealderen er alt for kort, og det gør noget så utroligt ondt hver gang man skal sige farvel til en af de kære små.. men jeg trøster mig med at Trold og Anton (gøjerne) højest sandsynligt overlever mig <3

Dark Crystal Ferret

Jamen det var da så lidt smukke. Jeg ville skam også gerne gøre det igen. Alle dine dyr er skønne :love: Man kan virkelig mærke på hver eneste af dem, at de bliver dagligt håndteret og de ikke mangler noget. Jeg er glad for du kunne bruge billederne - og jeg glæder mig til at tage endnu flere billeder når vi ses igen... så vi måske kan få de sidste dyr med også  :fnis:

PiaLyng

Hvor de alle skønne - her er jeg faldet helt pladask for Houdini :-$...

the bird

hun er også en skøn lille krudtugle, de har sommetider gået ud om sommeren og jeg ved ikke hvor mange gange jeg tilfældigt har kigget ned og opdaget hun sad på min fod og kiggede op på mig.. rod, hun er den eneste der har formået at slippe ud af burene :@ hvis du nogensinde kommer i retning af silkeborg er du velkommen til at komme og møde dem  :)