Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

min dejlige rottedrenge

Startet af the bird, 17. April 2012, kl. 13:57

the bird

da Maria har været på mini ferie hos kæresten og jeg havde hun sit kamera med og fik taget en masse billeder af vores dyr, dette er min anden tråd med billeder af mine elskede rotter Maria har taget, hun er utroligt dygtig med sit kamera og tænkte at billederne da skulle deles med jeg andre :)

i denne tråd ser i mine rottedrenge :)

tænker vi starter ud med vores gamle dreng Jean Claude





Sylvester er vores lille pivskid,







Ghandi vores egen lille hyggefis





Adolf er vores lille Krudtugle der altid har travlt med at undersøge verden:)



den sidste dreng har desværre ikke noget navn da det endnu ikke er lykkedes os at finde det helt rigtige








Anne

siamesen er bare fin :D (hvis den ikke er himalayan, det er svært at se på billedet, men den pointede!)

Tanja11

jeg elsker den sidste, den ser rigtig dejlig ud :)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

the bird

Citat fra: Anne Dato 17. April 2012, kl. 20:10
siamesen er bare fin :D (hvis den ikke er himalayan, det er svært at se på billedet, men den pointede!)

Ghandi er siameser og ham den sidste krøltop er himalaya :)

Tanja 11: ja, han er super dejlig den lille dreng, og så er han en rigtig hyggefis :)

Dark Crystal Ferret

Der kom nogle super gode billeder. Synd der ikke er plads til dem alle sammen. Syndes selv dem med spejlet i baggrunden blev ret sjove..
Er glad for du kunne bruge billederne jeg tog. Jeg har aldrig prøvet at tage rotte billeder før.. så det var lidt nyt for mig. Men syndes da selv det gik ret godt :D
Og de var jo noget lettere at tage billeder af end et hold ilder hvalpe på 6-10 uger :lol: Så det gik jo fint nok.

PiaLyng

Jeg er vild med den sidste dreng <3 !!
Men super fine drenge :D!

the bird

den sidste dreng er far til det siameser kuld jeg snakkede om, de er så småt begyndt og få pels nu, og kan se der er fire krøltotter i flokken :dans:

PiaLyng

Hvorfor er der så ikke billeder af rotte babyer :P ? (hvem er mødrene så til dine kuld :-$ )

the bird

har ikke fået taget nogen endnu.. er ikke så hurtig :) der er desværre ikke billeder af mødrene i denne omgang.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: the bird Dato 17. April 2012, kl. 22:28
har ikke fået taget nogen endnu.. er ikke så hurtig :) der er desværre ikke billeder af mødrene i denne omgang.

Lyder til jeg snart må afsted igen :lol:  :lol:

the bird

ja, det er lige før :) ellers må jeg prøve at fange et par billeder med mit eget kamera ;)

Anne

Citat fra: the bird Dato 17. April 2012, kl. 22:18
Citat fra: Anne Dato 17. April 2012, kl. 20:10
siamesen er bare fin :D (hvis den ikke er himalayan, det er svært at se på billedet, men den pointede!)

Ghandi er siameser og ham den sidste krøltop er himalaya :)

Tanja 11: ja, han er super dejlig den lille dreng, og så er han en rigtig hyggefis :)

Tænkte også om den sidste var himalayan, men jeg er jo vant til mus og ikke rotter, så jeg kan bare konstatere at de har points og at den første af dem lignede en siamese pga øjnene :lol:

the bird

Anne: en siameser kan både have ruby eyes og black eyes.. men ruby er nok den mest normale :)
jeg har selv to mus der er pointede, de er begge grå med en mørk maske, rigtigt kønne små kræ:)

Anne

ok, hos mus har siameser altid ruby øjne, hvis de har sorte er de colourpoint beige :D
Jeg elsker dyr med points, og jeg synes især hos mus at de bliver så smukke fordi pointsene kan blive så tydelige. Jeg synes sjældent de er så tydelige hos rotter, men til gengæld er rotter sødere i sig selv.