Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Chucky leger! (dette er ikke en joke)

Startet af lille_jill, 13. Juni 2013, kl. 10:13

lille_jill

Nu kan det endelig dokumenteres på video - Chucky kan lege :D

Det går langsomt, han er lidt frustreret over sin manglende tand og Sigurd må helt bestemt ikke være med. Men han gør det altså i hele 2 minutter :P

Og ja.. det har taget mig et år at fange det på video  :X

My six year old ferret tries to play

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11


Sølvsten


Kiddo

 :love: :love: :love:
hvor er han dejlig, og sikke et rart tempo det hele foregår i, kan godt forstå at han ikke liiiiiige kan klare Sigurds temop :)
Er det Amina der skratter lidt mens de leger?  :lol:
Your problem is you think your problem is your problem

lille_jill

Christel: Jo, det er så! Han vælger bare altid at have sine dårlige dage, når vi er på udstiiling.

Citat fra: Kiddo Dato 13. Juni 2013, kl. 14:28
:love: :love: :love:
hvor er han dejlig, og sikke et rart tempo det hele foregår i, kan godt forstå at han ikke liiiiiige kan klare Sigurds temop :)
Er det Amina der skratter lidt mens de leger?  :lol:

Han har leget lidt med Sigurd før, men det er ikke ligefrem noget han selv gider at gå ind i.
Ja, Amina ævler helt vildt. Har hun gjort siden hun fik hvalpe :)

CMS

Hvor er det dog dejligt at se! Go' Chucky <3
Mange hilsner Christina

lussingen

Søde Chucky  <3 Hvor er det skønt at se :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Fantastisk video :D Dejligt at se ham lege <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stephanie


lille_jill

Tusind tak for jeres kommentarer :) Man kan godt mærke at alderen trykker en del. Der er en del dage, hvor jeg går ud og tjekker en gang i timen, om han nu stadig trækker vejret. Men så pludseligt får han et rigtigt ilderflip og kan lidt igen. Man må jo bare nyde det så længe det er, han er trods alt den sidste fra kuldet :(