Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dyrenes madtråd

Startet af Anne, 19. December 2010, kl. 18:34

Eliza

Svinehjerter og kyllingelever med benmel og så æggeblommer.. mums..  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

om et par uger står den på saftige natalmussebøffer :D

Anne

and med indmad, skind og ben/brusk

Anne

Citat fra: mette11 Dato 26. December 2010, kl. 11:09
Mor er flink til at komme med store hele byttedyr til os! Mus og små kyllinger gider vi altså ikke - nej det skal sgu være et ordentligt festmålti!! Vi ved ikke hvor hun finder dem henne, men det virker faktisk som om de kommer af sig selv! :o De smager generelt ret godt...mors onkel Jørgen var lidt sej i skindet, men ellers kødfyldt nok!! :P

Mallow

Min mor siger at du prøvede at spise min fars fødder sidst vi var hos din mor og far. Det må du altså ikke! Min far skal bruge sine fødder til at gå tur med mig!
-Joa.

lille_thor

hvilke slags fisk kan anbefales, hvis man skal prøve med fisk ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_thor

min mor har forsøgt at gi mig kylling idag, det vil jeg altså heller ikke ha, men jeg vil gerne ha det der er i mors slikskål,men det må jeg ikke  :nej:
-Thor
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

mette11

CitatMin mor siger at du prøvede at spise min fars fødder sidst vi var hos din mor og far. Det må du altså ikke! Min far skal bruge sine fødder til at gå tur med mig!
-Joa.
Ja jeg gjorde...der stod altså ikke nogen steder at han skulle bruge begge fødder!! Tænkte en enkelt måtte være nok...jeg var jo sulten!!! Mor giver mig kedeligt kød det meste af tiden!!
Hvem må jeg så snart spise?? Mor sagde også at jeg ikke må spise hendes onkel Jørgen!! Og flere gæster har hun også sagt at jeg ikke må spise  :( Det er altså ikke nemt at være mig!!

Mallow

FerretParadise

I aften skal de ha svine hjerte og svine lever, kyllinge hjerter, hestekød og oksekæbekød.
Ann Hillerslev.

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

i går fik mine lakseskind med lidt kød på (havde lavet sushi til menneskerne, så ilderne fik skindsiden skåret i strimler. Jeg ved ikke helt hvad vi finder på i aften, men det bliver noget fjerkræ for det har jeg 3 forskellige slags af i fryseren. Nok and for det er der indmad i også.

Anne

nåja og de fik også tørfoder i går :)
(min redigerknap er desværre stadig væk så det blev i et nyt indlæg)

FerretParadise

I aften skal mine ha kalkunhalse og lammeben.
Ann Hillerslev.

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

oksekæbe er det vist, en hel masse brusk med en smule kød på. Og så er jeg ved at få en aftyale på plads med en masse mus og noget kanin :) Er løbet tør for ting med pels på!

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.