Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Bindi

Startet af Amazing Ferret, 15. Juni 2011, kl. 18:08

Amazing Ferret

Jeg vil bede jer om at krydse fingre for min tæve Bindi  :(
Hun havde fået en byld(troede jeg det var) ved en af patterne, men det viser sig hun har fået brystbetændelse som der desværre er gået koldbrand i :( Hun har fået 3 slags medicin og så må jeg se tiden an.

Dyrlægen kaldte det toxinproducerende stafylykok(staves)

katjap

Krydser alt der krydses kan!!!

Shamua

Åh nej :( God bedring med hende.. Håber hun kommer sig hurtigt! :(

Vh. Marianne

Lena og Peter

Vi krydser fingre for at hun får det bedre...  :(

Cille

Jeg har mysset på hende idag, og krydser det jeg kan... og håber hun kommer sig hurtigt

Amazing Ferret


Eliza

Nu ved jeg ikke om der findes flere forskellige former for koldbrand, men er det ikke noget der skal skæres væk? Jeg har bare haft et familiemedlem der fik det i sin ene tå men pga han ikke ville gå til lægen bredte det sig så han endte med at få amputeret hele underbenet.

Men god bedring til hende..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret

Jo normalt vil man operere det væk, men fordi Bindi har så høj feber vil det højst sandsynlig slå hende ihjel ved at putte hende i narkose. Hvis det stadig er der om en uges tid og hun ikke har feber mere, så ryger hun under kniven

Anne

åh.. jeg krydser alt for hende..!

Eliza

puha det lyder ikke rart  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal Ferret

Avs da.. Det lyder ikke godt Erika.
Det er jeg ked af at høre  :(
Krydser for din pige og håber hvalpene også klare den.  :(

KariN

Krydser alt hvad jeg har for hende..

Rigtig god bedring med det lille pus
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

Hvalpene bliver hos Bindi - dyrlægen mente det kunne være det der lige holder hende i live....men jeg giver dem selvfølgelig bare noget mere opblødt foder så de ikke tager alt fra Bindi

Louise V

Krydser finger og poter Bindi  :(

FerretParadise

Jeg vil også krydse fingre for hende.
Ann Hillerslev.