Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Bindi

Startet af Amazing Ferret, 15. Juni 2011, kl. 18:08

Amazing Ferret

Tak skal i have

lussingen

Åh nej altså :( Vi krydser alle fingre og poter herhjemme og håber hun snart får det bedre. Masser af tanker til dig og Bindi.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Åh nej hvor forfærdeligt.  :( Håber da at medicinen virker og hun bliver helt rask igen. Jeg krydser alt hvad jeg kan for hende...

Sølvsten

Nej nej nej Krydser alt hvad jeg kan for Bindi.

Eliza

Kunne dyrlægen egentlig sige hvad det var kommet af?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret

Brystbetændelse er jo bare noget der opstår og kan komme fra den ene time til den næste. Hvordan der så er gået koldbrand i det, fik jeg ikke spurgt om

ida_lj

Åh nej da .. Jeg krydser fingre. Håber hun snart får det godt igen!

NemoToft

Åh, god bedring med Bindi  :(

Amazing Ferret

Bindi skal måske opereres i morgen afhænging af om hun stadig har feber......så jeg er ret nervøs. Håber virkelig hun kommer igennem det uden problemer. Og så kan jeg lige fortælle at Bindi bliver steriliseret samtidig med fordi jeg ikke vil risikere at det sker igen med hende næste år :(

Amazing Ferret

Bindi blev desværre ikke opereret i dag da hun stadig havde feber  :( Men der blev ført en sonde ind i såret for at se om der var noget tilbage af bylden, men det var der heldigvis ikke. Det eneste der sidder nu er arvæv og som skal fjernes. Det bliver måske i næste uge afhængig om hun har feber eller ej

Amazing Ferret

Jeg vil da lige fortælle at Bindi er frisk igen  :D Hendes byld hun havde er nu helt væk og såret er helet fint. Så jeg har i samråd med dyrlægen besluttet at vente med at operere hende til senere

mette11

Ej hvor dejligt... :dans: Håber hun fortsætter på den måde!

Shamua

Det var da skønt :D

Vh. Marianne

Sølvsten

Sikke en dejlig nyhed