Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Knude på halen

Startet af Amazing Ferret, 13. December 2011, kl. 17:34

Amazing Ferret

Jeg opdagede en knude på Lina's hale for et stykke tid siden og fordi den ikke voksede lod jeg den være. Men så efter Julefrittevitten gik den amok og begyndte at vokse. Så hun kom til dyrlægen og vi blev enige om at den skulle fjernes

Den er så blevet fjernet i dag og jeg var lidt nervøs for om dyrlægen ville tage noget af halen, men det var heldigvis ikke nødvendigt  :dans:

Jeg venter nu på svar på hvad det var for en knude og kommer den igen på halen, så ryger halen af bare for at være sikker

Her er lidt billeder fra i dag af hendes halvskaldede hale  :fnis: :fnis:





Og så gad hun ikke mere



lille_jill

Fik du taget en biopsi? eller hvad det hedder...

Amazing Ferret

Jeg har skrevet jeg venter på svar  ;)

AlisVolatPropiis

nuuurh....lille Pensel-Lina :D

Jeg håber det er noget ganske ufarligt :) og Lina snart kan se frem til mindre opmærksomhed på haleregionen :P hun ligner en der tænker MOAR! hvor er du PINLIG! du skal sgu da ikke vise alle min grimme hale!!!...se mit smukke ansigt ;)

lille_jill

Citat fra: Amazing Ferret Dato 13. December 2011, kl. 17:50
Jeg har skrevet jeg venter på svar  ;)

Sorry. God bedring med frøknen :)

Amazing Ferret

Jill: Tak og jeg skal nok skrive når jeg får svaret  :D

Trine: Hehe jeg tror slet ikke hun har registreret hun mangler hår på halen

Anne

Godt du fik det af, jeg er spændt på at høre hvad det viste sig at være, jeg så det jo på julefrittevitten og det var i hvert fald ikek chordoma. Forhåbentligt er det ikek noget farligt og hvis det er noget skidt kan det forhåbentligt klares ved en haleampution hvis det kommer igen.

mette11

Hun har jo fået puddel-hale!  :P Ej det er da dejligt at den er væk nu og forhåbentlig er det noget ubetydeligt.

lussingen

Dejligt at det blev fjernet. Hvor er hun altså sød. Hun minder lidt om en puddel, der har fået ny frisure :fnis: <3

God bedring med hende og held og lykke med svaret :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Hihi, hun ligner Pjuske-missen efter hendes lille hale uheld! ... Godt det var så nemt at fjerne, det ligner jo bare et uskyldigt lille sår. Lad os håbe det bliver ved det :)

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Dyrlægen mente ikke det ville komme igen, men hvis det gør, ja så ryger halen

Hehe ja hun ligner lidt en puddel med den hale  :fnis:

KariN

Håber ikke det er noget særligt, men godt at det nu er fjernet :)

Og ja det ser da lidt sødt ud med den puddel-hale :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Jeg vil også sige, at det ikke var en Chondroma. Måske det har været en talgkirtel der har været forstoppet...

Jeg synes faktisk det ser ret pænt ud.  :)
Giv den lille pige et kys og ønsk hende god bedring.  :)
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Dyrlægen mente heller ikke det var et chondroma. Hun nævnte dog noget andet som hunde tit får, men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad hun kaldte det. Det havde et underligt langt navn

Ann: Lina bliver møsset som aldrig før  :fnis: :fnis:

Anne

Jeg er slet ikke i tvivl om at det ikke er chordoma, for det er jo en bruskvævssvulst, og det der var jo i blødt væv.