Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Jeg er blevet en stor dreng nu :P

Startet af Dark Crystal Ferret, 27. April 2011, kl. 07:06

Dark Crystal Ferret

I dag bliver jeg 1 år gammel :dans:
Mor er stået op og har lige givet mig et stort fødselsdags knus og en skål med kanin kød med et lille flag i :fnis:
Flaget smager ikke så godt dog, så det gemte jeg under min kurv, men kødet var lækkert  :dans:

Og mor går og snakker om at jeg har været en god dreng, for vejret er så dejligt i dag. Og jeg må jo sige.. det har jeg også – hvis jeg selv skal sige det 8)
Her er lidt billeder af mig, og så må mor heller få computeren tilbage igen..

Båt båt fra
Pixel  :dans:





Tusind gange tillykke med fødselsdagen til vores egen dejlige Pixel <3 . Du er blevet så smuk en dreng, og vi er så lykkelige for at du bor hos os.
vi glæder os til mange mange flere år som vi kan nyde sammen med dig.

Tusind knus og kram
<3 Mor og Far <3

lussingen

Et stort tillykke til den smukke Pixel. Jeg håber du får en rigtig dejlig dag sammen med din madmor og madfar. Den er i hvert fald startet godt :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Tillykke med fødselsdagen :D

Sikke da en dejlig morgenmad du har fået :P jeg er sikker på at du nok skal blive forkælet hele dagen ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Tillykke med fødselsdagen, Pixel.. :tillykke:

Du er godt nok blevet en stor og flot dreng... Jeg ved du får en rigtig hyggelig dag, og så glæder jeg mig til at se dig igen..

De bedste fødselsdags hilsner fra Falster.. :D

mette11


Julie


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten


Dark Crystal Ferret

Tusind tak alle sammen..
Mor har lige været ude og gå tur med mig ude i haven. Det var båttende hyggeligt.
Og lige nu hygger jeg med far.. altså udover jeg lige huggede mors computer, men far siger ikke noget til det :dans:

Båt Båt
Pixel  <3

rikki

Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Dark Crystal Ferret


Anne


Shamua


Vh. Marianne