Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pensionisten har fødselsdag

Startet af Dark Crystal Ferret, 15. Marts 2012, kl. 15:55

Dark Crystal Ferret

Vi kender ikke Bomulds præcise fødselsdag, da hverken vi eller tidligere ejer kender noget til hendes baggrund.

Men normalt plejer vi herhjemme at købe en lille gave til vores dyr når de fylder år, og holde et eller andet hyggeligt for dem. Og det skulle Bomuld jo ikke gå glip af syndes vi :D
Vi har derfor valgt at Bomuld skulle have fødselsdag i dag, da det også var Fionas fødselsdag :dans: (en ilder som betyder ualmindelig meget for os, og som jeg heller ikke vidste hvornår var født, udover det var i marts)

Vi har derfor hold 6 års fødselsdag for dejlige lille Bomuld i dag :gave:

Verdens dejligste smukkeste pensionist som vi ikke ville være foruden. Hun har kun boet hos os siden jul, men allerede nu har hun vundet vores hjerter så meget at vi slet ikke ved hvordan vi skulle kunne leve uden hende.

Tillykke med de flotte 6 år lille skat.  :tvang: :surprise:



Bomuld blev vækket i morges med fødselsdags sang og en lille gave (som var nogle godbidder og en ny kurv i lyserød og brun, som jeg syndes passede godt til hende da hun er standart og pige) Dem blev hun rigtig glad for, og sød som hun jo er, villle hun også gerne dele et par godbidder med Angel og Zarfia. 


Sølvsten

Tillykke! Man må sige at pensionisten holder sig godt.

Tanja11

mange gange tillykke. :)
Flot alder, har også selv en der snart bliver 6 ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

AlisVolatPropiis

Tillykke med hende :D smuk gammel tøs er hun skisme <3

Dark Crystal Ferret

#4
Tusind tak  :) Jeg syndes også selv at af en pige i hendes alder, så holder hun sig ret godt. Hun har bedre tænder end både Tjallen og Felina, hvilket jeg syndes er lidt vildt. Syndes ofte man ser de ældre dyr have knækkede eller gule tænder. Bomuld har ingen af delene, hun er i top form :dans: Elsker virkelig den lille skid, hun har simpelthen taget os med storm, måske især Robert har fået et blødt punkt for hende (hvilket er lækkert nu Pixel måtte flytte). Hun er virkelig lige så sød og blød som bomuld :lol: Håber virkelig vi for lov at nyde hende i mange mange år endnu :P

the bird

                                                       :surprise:        :tillykke:            :surprise:


tillykke dejlige smukke Bomuld, så blev vi et år ældre og så med fødselsdags sang og det hele, der er nok nogen der lever som blommen i et æg
  <3

lussingen

Tillykke til søde Bomuld. Dejligt at høre at hun både har fået sang og gaver <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret


Dark Crystal Ferret

Skulle sige mange tak for lille Bomuld :)

Citat fra: the bird Dato 15. Marts 2012, kl. 18:16


tillykke dejlige smukke Bomuld, så blev vi et år ældre og så med fødselsdags sang og det hele, der er nok nogen der lever som blommen i et æg
  <3

Jamen hvis man ikke skulle kunne forkæles lidt på sin fødselsdag, hvornår skulle man så? :P
Ej hun skal bare have det bedste skal hun. Og hvis det handler om at have det som blommen i et æg, så tror jeg vist ikke kun det er Bomuld der lever godt.... Det syndes jeg da jeg kan se lidt på vægtene på de små pels dyr her i huset :lol: Men de fortjener det også - og man får det jo mange gange tilbage <3

the bird

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 15. Marts 2012, kl. 19:47
Skulle sige mange tak for lille Bomuld :)

Citat fra: the bird Dato 15. Marts 2012, kl. 18:16


tillykke dejlige smukke Bomuld, så blev vi et år ældre og så med fødselsdags sang og det hele, der er nok nogen der lever som blommen i et æg
  <3

Jamen hvis man ikke skulle kunne forkæles lidt på sin fødselsdag, hvornår skulle man så? :P
Ej hun skal bare have det bedste skal hun. Og hvis det handler om at have det som blommen i et æg, så tror jeg vist ikke kun det er Bomuld der lever godt.... Det syndes jeg da jeg kan se lidt på vægtene på de små pels dyr her i huset :lol: Men de fortjener det også - og man får det jo mange gange tilbage <3

tror mig, jeg ved dine dyr er snotforkælede  :fnis:
hvis jeg skulle være ilder i mit næste liv vil jeg meget gerne bo hos dig  :lol: jeg lover jeg nok skal være sygdomsfri og jeg slår uden tvivl rekorden for længste levealder   :lol:

Tanja11

Dark Crystal Ferret: min gamle tæve er også i top form, hun har bare lidt tandsten, men det har hun haft lige siden jeg fik hende :)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Anne

stort tillykke til den smukke pige :)

Julie


ilderhjemmet

#13
også et stort tillykke med fødselsdagen, håber du har nydt din dag, du skal nyde din pensionisttilværelse, pg husk det er dig der bestemmer, ;) båt båt båt til dig fra alle os :dans:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3