Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Blå mærker efter operation?

Startet af lille_jill, 21. Oktober 2012, kl. 17:49

Sølvsten

Jeg spørger altså nok lidt dumt men hvor sad implantatet?

lille_jill


AlisVolatPropiis

men alt det reproduktive, som implantatet hjælper på....sidder jo der hvor der tydeligvis er blødninger :/ (håber dog stadig det er noget ydre!!)

Sølvsten

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 22. Oktober 2012, kl. 17:13
men alt det reproduktive, som implantatet hjælper på....sidder jo der hvor der tydeligvis er blødninger :/ (håber dog stadig det er noget ydre!!)

hm det giver lidt mening

Eliza

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 22. Oktober 2012, kl. 17:13
men alt det reproduktive, som implantatet hjælper på....sidder jo der hvor der tydeligvis er blødninger :/ (håber dog stadig det er noget ydre!!)

Ja det tænkte jeg også, men synes nu ikke det burde have den virkning alligevel og slet ikke så hurtigt.. Ved det ikke er helt så enkelt, men implantatet er jo bare et stof der stopper hormonproduktionen og som langsomt bliver frigivet, så at man fjerner det og der kommer en reaktion så hurtigt lyder underligt for mig.

Jeg håber virkelig ikke det er noget alvorligt og at der kommer en forklaring :S
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Åh nej Jill.. Jeg krydser fingre for lille Amina (hold os endelig opdateret).
Mange hilsner Christina

Lena og Peter

Det ser altså rigtig mærkeligt ud.. :(

Vi krydser alle fingre for Amina.

Anne

Jeg har aldrig hverken set eller hørt om noget lignende. for fanden Jill altså, jeg får helt ondt i maven over at se det billede og tænke på hvor forfærdeligt du må have det og hvor bekymret du må være :( Jeg håber og krydser fingre som en gal på at det behandling hun får virker med det samme. Store kram herfra <3

FerretParadise

#38
Åh Jill hvor er jeg bare ked af, at Amina ikke har fået det bedre.  :(

Da jeg så dette billede, var min første tanke, at det lignede forgiftning. Forstået på den måde, at jeg har oplevet et par gange, at når et organ er stået af, og begyndt at forgifte ilderen, så har den fået sådan et underligt "udslet/pletter"
Jeg håber selvfølgelig ikke, at det er det der er galt, og det ville Alison også ha fundet ud af.

Jeg tror bestemt ikke, at det har noget at gøre med, at implantatet nu er taget ud. Nu er jeg ikke dyrlæge, og mine ideer og tanker er kun mine egne, ud fra mine egne erfaringer.
Kan det evt være en allergisk reaktion på gassen der blev brugt under operationen?
Jeg ved godt, at mit gæt er langt ude, men ved ikke helt hvad søren jeg ellers skal gætte på.  :(

Jeg sender dig og Amina alle mine positive tanker, og krydser fingre for, at når du vågner imorgen, så er hun frisk og fin igen.
Ann Hillerslev.

lille_jill

Ved det virkeligt ikke. Men ville gå ud fra at Alison vidste hvad det var, hvis det var organsvigt..

Har siddet med hende i en times tid og der virker ikke rigtigt til at være nogen kontakt. Så nu sidder jeg bare med hende i min mors stue og så får jeg Michael til at køre op med hende så snart klinikken åbner.


Shamua

Kom nu Amina, lidt bedring tak  :(

Vh. Marianne

Sølvsten

Åh Jill hvor har jeg ondt af dig og Amina. Jeg håber at Allison kan hjælpe jer.

Nanna

Håber virkelig Alison kan gøre noget :( Hvor er det bare forfærdeligt... Sender jer mange tanker..
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

mette11

Åh nej - hvor er det bare forfærdeligt. Håber virkelig at Alison kan fikse hende hurtigt så hun er sig selv igen.
Synes sgu det er mærkeligt hvad der er galt - for umiddelbart giver jeg Trine ret i at det ligner noget i underlivet som er helt galt og det er virkelig påfaldende at det sker samtidig med at hun får fjernet implantatet. Men jeg kan bare heller ikke helt forstå hvordan det skulle kunne gøre det.

Eliza

det er godt nok underligt og så synd for Amina og dig Jill :(

Jeg ville høre Alison om hun tænker det kunne være en allergisk reaktion på gassen eller hvis hun har fået noget andet i forbindelse med indgrebet som hun reagerer på.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.