Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kryptokisme

Startet af FerretParadise, 25. November 2009, kl. 17:31

Malene

[besked=Malene]Denne tråd handler IKKE om kræft eller andre ting i folks linjer! Hold venligst OT væk![/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Hvorfor skal Mette blandes ind i det her? Og alt det lort med den parring som du selv frasige dig. Og Mette skylder ikke dig en krone for noget som helst. Ja du fandt den han til hende, men hvor meget har du reelt betalt til ham mens han har sidder hos Mette?

Hvis det er Chewie du hentyder til, så blev der kun lavet 2 parringer på ham  :fnis: Men du kan nok ikke tælle. Overdrivelse fremmer selvfølgelig også forståelsen.
Citat fra: tzari Dato  5. Februar 2011, kl. 16:46

Og så viser det vel ret tydeligt din dobbelmoral at du sviner Ann til for at lave indavl og selv bruger en tæve med tydelig indavl i til avl fordi hun lige havde den farve du ønskede dig

Øhhhhhhhhhhh hvad har det der lige med sagen at gøre?
Ja jeg er imod indavl og jeg ved godt der kan være indavl i min chokopige, men jeg parrer hende jo ikke op med andre dyr der har Herzog i dem. Og hvilken farve er så det jeg ønsker mig? Sort? Vildtfarvet?

Lena og Peter

Dette er en tråd om Krypto... Og hvad f..... har din sag mod Mette med et at gøre????  .. Du har jo lavet en tråd om dette, og nu prøver du så at stille Mette i et dårligt lys igen... Jeg synes det er meget usmagligt... :@

tzari

Jeg fortæller at Rianna som de bruger som argument hvergang jeg siger noget der ikke passer dem er i LIVE ikke død af kræft selvom de ynder at sprede denne løgn videre ved en hver given lejlighed. Misundelse er en grim ting men min statestik på linien viser tydeligt at det er en and at alle mine hvalpe dør som et årig af kræft,en løgn baseret på en ilder der er levende endnu(dem der er død af kræft står på siden og er IKKE død som 1 årig men med god alder). nævner Mette da hun startede denne løgn og ilderen er hendes og på hendes hjemmeside. Jeg er træt af at se den blive nævnt hvergang de mangler et argument for deres ting. At man siger det mange gange gør det ikke sandt.
Du kan jo høre Erika og Hanne hvad løgnene om min linie har med kryptokismen at gøre. Jeg redegjorde for hvorfor der pludselig blev set så mange tilfælde af kryptokisme. De nævnte det ikke passede jeg fortalte jo det passer skam og forklarede og så mente de det gav grøn kort til at svine mig og min linie til baseret på en løgn  ;)
Og nu er jeg ude af den tråd her hyg jer med jeres science fiction teorier for genetik er åbentbart personangreb og usagligt   ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Cille

Retter så lige Erika selvom det ot...men det var nu 3 parringer :fnis:

Og jeg nævnte ikke navne ang det andet eller hvor det havde været.
Der var (3?...kan ikke huske antal i det kuld)) hvalpe hos mette.... rhianna, rhinette og rattaulia... om de lige staves sådan ved jeg ikke... men rhinette ligger så tæt på rhianna... så ja man kan tage fejl af et navn, når de lige ligner hinanden... men fakta er at de 2 af dem er døde.

Men som sagt er min han stadig ikke dømt kryp, og jeg kan ikke se jeg pynter på noget...synes da jeg er pænt ærlig omkring det.

Om vi ved eller ikke ved noget om genetik ændre jo stadig ikke på alle de forskellige svar omkring det fra mange dyrlæger.
Det beviser bare igen at avl er utilregnelig og ikke sort/hvid.
De er bærer af mange ting man ikke ved en dyt om, og måske/måske ikke ser komme frem...faktisk pænt træls, for det ville være rart med at kunne sige sådan og sådan og så regne med det passer.

Malene

[besked=Malene]Det var da utroligt. Jeg bad jer vist holde jer til emnet? Det er enormt frustrerende at læse en interessant tråd om kryptorkisme og så finde en masse der ikke har en skid med det at gøre. Alle indlæg der indeholder andet end det tråden handler om, vil fremover blive fjernet.[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.