Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Avler på fyn

Startet af cmkh, 15. Februar 2011, kl. 20:53

cmkh

Tænkte på nogen der kender til nogen mandlige avler på fyn?? For min lille dreng Yoda, er fra ham men han er en deform bag pote og kunne godt tænke mig at vide om den har været brækket eller han er født med den.... HInde jeg købte ham af harde ikke nummeret mere så tænkte om der var nogen af jer der kender nogen ?

Bawa

Har du noget navn på avleren? Eller andet info?
Jeg kender ikke selv til nogen mandlig avler på fyn, men måske er der andre der gør, hvis de får mere info.

cmkh

Citat fra: Bawa Dato 15. Februar 2011, kl. 22:14
Har du noget navn på avleren? Eller andet info?
Jeg kender ikke selv til nogen mandlig avler på fyn, men måske er der andre der gør, hvis de får mere info.

Det er detsværer det jeg hved

PiaLyng

Er du sikker på han bor på fyn?
Og hvor gammel er det Yoda er :)?

lille_thor

Pigen der havde Yoda før sagde at, hun have købt ham af en mand på fyn som også sku ha avlet ham. Han er hvertfal ikke en særlig god avler for han slog ham også.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

cmkh

Citat fra: PiaLyng Dato 15. Februar 2011, kl. 23:55
Er du sikker på han bor på fyn?
Og hvor gammel er det Yoda er :)?

Han ca 1½ år

AlisVolatPropiis

#6
tjah det lyder ikke som noget jeg vil betegne som en avler så.....en avler for mig er en der går op i sit arbejde, lægger stolthed i det og forsøger at fremme og udbrede arten....

det der lyder mere som en mand med en ide om en måde at tjene penge på...og de findes som regel ikke herinde og de færreste herinde ville købe af dem....de findes på gul og gratis -med falske forsikringer og en pris hvor man godt kan regne ud de ikke har ofret større af hverken den ene eller den anden ressource på dyrene...


Eneste ting der kan provokere mig mere end den slags sælgere.....er den slags sælgere der mener de kan tage SAMME pris som en rigtig avler -.-

lille_thor

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 16. Februar 2011, kl. 16:01
tjah det lyder ikke som noget jeg vil betegne som en avler så.....en avler for mig er en der går op i sit arbejde, lægger stolthed i det og forsøger at fremme og udbrede arten....

det der lyder mere som en mand med en ide om en måde at tjene penge på...og de findes som regel ikke herinde og de færreste herinde ville købe af dem....de findes på gul og gratis -med falske forsikringer og en pris hvor man godt kan regne ud de ikke har ofret større af hverken den ene eller den anden ressource på dyrene...


Eneste ting der kan provokere mig mere end den slags sælgere.....er den slags sælgere der mener de kan tage SAMME pris som en rigtig avler -.-
jah tror desværre du har ret.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred