Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

kun hanhvalpe

Startet af TulleogElvis, 6. Juni 2011, kl. 19:57

FerretParadise

Citat fra: TulleogElvis Dato  6. Juni 2011, kl. 22:57
jamen har læst alt om dem  men fandt denne side igår og min kæreste har haft dem før ... det er mere mig der er begyndt interesser mig for dem nu..... syntes jeg lære noget nyt hele tiden....
Du kan da ikke ha læst så meget, hvis I troede at der var 3 uger til termin, og hun så fødte dagen efter.
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Ved i ikke hvornår hun blev parret op.. for man plejer jo at tælle 42 dage fra parring til de små bliver født?

TulleogElvis

det er bare det at han har været på flere gange så var ikke sikker så vi havde regnede ca 2 uger forkert

KariN

I skilte dem vel ad efter han havde været på hende??

Ellers siger jeg bare stakkels pige, der er blevet parret flere gange af en voldsom han og ikke har kunnet sige fra fordi han boede i samme bur som hende!!!
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg tænker os, hvis i har kunne regne 2 uger forkert så må hannen jo ha haft mulighed for at "voldtage" hende i to uger os?!

Eliza

I skal bare være heldige at hun fødte og det gik godt for med den uvidenhed kunne i nemt have mistet både tæve og hvalpe og det gør mig en smule sur.. Hvis i absolut skal lave hvalpe på dyr som i intet ved om og som intet kan bidrage med til ilderbestanden, så kunne i i det mindste have sat jer godt og grundigt ind i det og her gælder det altså også hvordan man parrer en tæve.
For hvalpe og tævens skyld så burde i ikke lave meget andet end læse om det at have hvalpe det næste lange stykke tid så de får den bedst mulige start på livet og ikke ender med at blive ædt af en stresset mor.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

TulleogElvis

hun er slet ikke stresset mere, det kan vi både se og mærke på hende...... og vi læser hele tiden om det at ha hvalpe...

TulleogElvis

jo jo hun har fundet ud af hvordan hun putter dem...

Eliza

Det bedste havde jo nok været at vide det hele INDEN i begyndte at parre tæven.  men husker i så at hun ikke bare skal have sin almindelige mad og i ved hvad hvalpene skal have at spise ved side af mors mælk og hvornår, hvordan man opdrager dem og hvornår man begynder.. der er jo en masse der skal være styr på..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

TulleogElvis

ja det har vi styr på......  men er glad for vi fandt denne her side for i kan tro at vi har lært en masse....