Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min egen økologiske halskæde...hehe

Startet af Cille, 8. Oktober 2008, kl. 23:52

Cille

Sådan får man sin egen økologiske halskæde,
Man tager 2 undulater og får dem til at yngle pæn antal unger ....og vupti så har man sin hel egen hals kæde :lol:


Her er de så så man bedre kan se dem og se forskellen i deres størrelse...de klækker med flere dages mellemrum...bette pip render rundt i front


Her har de så samlet sig i en klump,på nær den største af dem

Den næst største unge som bliver gul/hvid/lilla

Den store som bliver hvid/grå/turkis

Her er de så kommer tilbage til redekassen

Malene

Aww, hvor er de søde :love: Jeg vil egentlig gerne have en fugl engang, men jeg gider ikke have en der larmer :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Cille

Man vænner sig til larmen fra dem og undulater er ikke de væreste.
De sidder som regel bare og små pludre lidt,medmindre man altså ikke er sulten efter noget guf....for så kan man nu godt drive madmor til vanvid ved at pippe ret højt.
Så det hedde grønt foder 1gang om dagen,for det blevet til en vane og det er her til aften man skal have det....næsten på klokke slet.

tzari

har man levet sammen med en kanura er alt andet ROLIGT. nøj sådan en kan larme  :D :D

hvad hulen gør du ved den til højre :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Cille

Du mener på det første billede.
Ikke noget den baskede bare med vingerne for at hoppe over de andre og kommer længere op.
De elsker at sidde helt ind til huden der under hagen/halsen....det jo både trygt og varmt at sidde der.

Julie

Hvor er de bare søde :) Jeg kommer helt til at tænke på dengang jeg havde en undulat, Pelle. Det var nogle hyggelige 3 uger vi havde sammen, før han døde af sygdom.

Ferretmania



Ai hvor er de nuttede og søde at se på  :love:

Winther Ilderen

Tror jeg ville få " pip " med sådan en om halsen. Men smuk er den.

DarkGirl