Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Cupcakes

Startet af mette11, 27. Juni 2013, kl. 07:24

mette11

I går bagte jeg kager til en kollega der stopper - jeg synes selv at de blev rigtig flotte. De smager tilmed fantastisk  :dans: :dans: :dans:

Cappuccino-cupcakes


Citron-cupcakes



CMS

De er virkelig flotte!!! :) Med dit talent kan man heller ikke være i tvivl om, de er gode.
Mange hilsner Christina

KariN

Hvor ser de gode ud :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

PiaLyng

De ser virkelig gode ud :D!

CMS

Hvordan laver du pynten? :)
Mange hilsner Christina

mette11

Tak tak.

Pynten er farvet fondant som jeg har nogle forskellige udstiksforme til og så bruger jeg bare en lille sukkerkugle limet fast med spiselig lim i blomsterne. Det er ikke svært. Når jeg laver store kager får jeg tit nogle fondant rester og ud af dem laver jeg så blomster, stjernes osv. som jeg gemmer i fryseren og bruger som pynt på cupcakes. Så går fondanten ikke til spilde og jeg har pynt liggende  ;) Ud over det har jeg lige fået en del små fine sølv- og guldkugler og noget guld-glimmer som lige giver lidt ekstra også  ;)

CMS

Jeg tænkte nok, det var fondant... Er det til at lave selv, og er det man kan købe overhovedet noget værd?
Mange hilsner Christina

Sølvsten

Øj hvor bliver jeg sulten nu.

De ser dødlækre ud.

mette11

Jeg køber hvid fondant og farver selv - eller også køber jeg farvet når der er tilbud. Jeg har ikke forsøgt at lave det selv, da dem jeg kender som laver det selv siger at det ikke bliver nær så elastisk som den man køber. Men jeg ved det ikke jo, for jeg har ikke forsøgt selv (endnu!). Jeg køber helst den fra Wilton eller den fra kagebutikken i Albertslund.

AlisVolatPropiis

Jeg har heller ikke rigtig set nogle forsøg på at lave det selv der er lykkedes specielt godt :/ Det ser altid sært grynet ud....

Og Mette...du VED du er skide dygtig! de er bare så super flotte :D

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Eliza

Mums nu er jeg lækkersulten ;)

De er så flotte (som altid).

Min veninde laver det selv nogle gange og synes det bliver pænt nok, men som du også har hørt Mette så skulle det være lidt svære at arbejde med.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Så er de kager sgu væk!! Det var meget populært at møde op på arbejdet med dem  ;) ;) ;)