Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvad har du drømt i nat?

Startet af Sølvsten, 15. September 2010, kl. 11:51

Sølvsten

Foanlediget af Malenes indlæg i brokketråden og en meget mærkelig drøm jeg havde i nat, synes jeg det kunne være skægt at fortælle hvad man drømmer.

Jeg starter ud. Husk nu at man ikke styrer hvad man selv drømmer så ingen må blive sure :lol:

Jeg skulle aflevere min datter i børnehave (hun går altså i 6. klasse)¨
Ved indgangen støder jeg ind i en mand der har 4 standard hvalpe i en snor og de er bare så smukke. Jeg spørger til deres alder og han siger 10 uger. Jeg fortæller at jeg også har en (har altså 5) men det synes ikke at påvirke ham det er vist meget normalt.

Jeg går ind og møder en smuk kvinde der fortæller mig at hun er gift med manden og at det er hendes ildere samtidigt fortæller hun at hun har båd og sommerhus. Jeg siger til hende at det var ærgeligt at jeg ikke havde mødt hende før for så ville jeg gerne købe en af hendes hvalpe hun siger så at de først er til salg i juni måned?? Så går det op for mig at det er Charlotte (herinde fra) og spørger om det er den charlotte fra Ferretopia. Det er det. Jeg spørger så om hun har fået solgt sit sårspray og hun siger nej Jeg vil gerne købe det men hun bliver vildt snobbet og siger at hun altså ikke kan huske om det ligger på båden eller i sommerhuset.

Hvor pokker kommer sådanne drømme fra? Jeg kender ikke Charlotte personligt og det eneste jeg kan nikke ja til i denne drøm er at jeg gerne vil ha fat i det der sårspray.

Malene

:lol: :lol:

Jamen så kopierer jeg da bare lige min drøm herind :P
Jeg drømte at jeg gik i klasse med Jill og læreren var min gamle folkeskolelærer (der begik selvmord). Så skulle vi hjem og vi stod og kiggede togtider sammen, og konkluderede at vi kunne tage det samme tog, fordi hun alligevel skulle til Odense. Pludselig var Jill væk og jeg kunne ikke finde hende.

Jeg kender dog godt Jill (lille_jill), men hun bor altså ikke i Odense og min gamle folkeskolelærer er jo som sagt død, så det var mærkeligt at drømme om hende.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

cibatuchsi

Citat fra: Sølvsten Dato 15. September 2010, kl. 11:51
Foanlediget af Malenes indlæg i brokketråden og en meget mærkelig drøm jeg havde i nat, synes jeg det kunne være skægt at fortælle hvad man drømmer.

Jeg starter ud. Husk nu at man ikke styrer hvad man selv drømmer så ingen må blive sure :lol:

Jeg skulle aflevere min datter i børnehave (hun går altså i 6. klasse)¨
Ved indgangen støder jeg ind i en mand der har 4 standard hvalpe i en snor og de er bare så smukke. Jeg spørger til deres alder og han siger 10 uger. Jeg fortæller at jeg også har en (har altså 5) men det synes ikke at påvirke ham det er vist meget normalt.

Jeg går ind og møder en smuk kvinde der fortæller mig at hun er gift med manden og at det er hendes ildere samtidigt fortæller hun at hun har båd og sommerhus. Jeg siger til hende at det var ærgeligt at jeg ikke havde mødt hende før for så ville jeg gerne købe en af hendes hvalpe hun siger så at de først er til salg i juni måned?? Så går det op for mig at det er Charlotte (herinde fra) og spørger om det er den charlotte fra Ferretopia. Det er det. Jeg spørger så om hun har fået solgt sit sårspray og hun siger nej Jeg vil gerne købe det men hun bliver vildt snobbet og siger at hun altså ikke kan huske om det ligger på båden eller i sommerhuset.

Hvor pokker kommer sådanne drømme fra? Jeg kender ikke Charlotte personligt og det eneste jeg kan nikke ja til i denne drøm er at jeg gerne vil ha fat i det der sårspray.
du kan få sårspray ved dyrlægen ;)

Sølvsten

Citat fra: cibatuchsi Dato 15. September 2010, kl. 12:09
Citat fra: Sølvsten Dato 15. September 2010, kl. 11:51
Foanlediget af Malenes indlæg i brokketråden og en meget mærkelig drøm jeg havde i nat, synes jeg det kunne være skægt at fortælle hvad man drømmer.

Jeg starter ud. Husk nu at man ikke styrer hvad man selv drømmer så ingen må blive sure :lol:

Jeg skulle aflevere min datter i børnehave (hun går altså i 6. klasse)¨
Ved indgangen støder jeg ind i en mand der har 4 standard hvalpe i en snor og de er bare så smukke. Jeg spørger til deres alder og han siger 10 uger. Jeg fortæller at jeg også har en (har altså 5) men det synes ikke at påvirke ham det er vist meget normalt.

Jeg går ind og møder en smuk kvinde der fortæller mig at hun er gift med manden og at det er hendes ildere samtidigt fortæller hun at hun har båd og sommerhus. Jeg siger til hende at det var ærgeligt at jeg ikke havde mødt hende før for så ville jeg gerne købe en af hendes hvalpe hun siger så at de først er til salg i juni måned?? Så går det op for mig at det er Charlotte (herinde fra) og spørger om det er den charlotte fra Ferretopia. Det er det. Jeg spørger så om hun har fået solgt sit sårspray og hun siger nej Jeg vil gerne købe det men hun bliver vildt snobbet og siger at hun altså ikke kan huske om det ligger på båden eller i sommerhuset.

Hvor pokker kommer sådanne drømme fra? Jeg kender ikke Charlotte personligt og det eneste jeg kan nikke ja til i denne drøm er at jeg gerne vil ha fat i det der sårspray.
du kan få sårspray ved dyrlægen ;)

Tak Daisy men ikke hos vores. Hun prøver dog at skaffe det.

SaraJ

Jeg drømte i nat, at min storesøster pelsede mine chinchillaere.  :( :@ :o

Shamua

Jeg drømte om ildere med nissehuer på og diplomer til udstillinger   :-$

Vh. Marianne

Barky

Jeg drømte at jeg var den eneste på arbejde, på en travl aften på politistationen (jeg arbejder på en tankstation!), og jeg havde kun et vindue der åbnes i siden til at "beskytte" mig. Og jeg skulle bare sidde og tage imod anmeldelser og folk der havde fået bank hele tiden. På et tidspunkt kom der en pige der lignede mig selv, også med rød hanekam. Hun så ret træt ud, og var temmelig blodig i ansigtet, fordi at hun havde brækket næsen.
Og jeg var vildt utilpas ved at tage imod hendes oplysninger, for mens hun snakkede pillede hun hele tiden på den brækkede næse som også var hævet og kartoffelformet..! Og jeg havde SÅ travlt og der var bare ingen til at hjælpe mig... *suk!*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Namilla

Jeg drømte at Yuki/Janni (hvis nogen kan huske hende?) og jeg var til fest hos Zak Bagans fra Ghost Adventures...og pludselig skulle vi ud og undersøge et hjemsøgt hus.
Pludselig var det så ikke et hus, men en slags fiskedam, hvor Zak fortæller at der lever genfærd af de fisk der er blevet fanget. Af en eller anden grund skal vi prøve at fiske efter dem, men idet at nogen smider en krog i vandet, hænger den fast i min jakke, og jeg ryger med ud... så vågnede jeg lige da jeg skulle til at ramme vandet...

FerretParadise

Jeg drømte, at jeg fik et fedt hus i Hillerød, med en stor skøn have, der var sikret som et mega volier, så mine dyr ville kunne løbe ud og ind af huset som de havde lyst.
Trist det bare var en drøm. :(
Ann Hillerslev.

Julie

Jeg drømte jeg kørte galt sammen med min veninde på en vildt trafikeret vej. Det var et ret voldsomt uheld hvor bilen slog flere kolbøtter og drejede sindssygt rundt. Alligevel kan jeg  huske at vi begge overlevede, men da jeg stiger ud af bilen kommer en bil med høj hastighed mod mig. Jeg vågnede da den var lige ved at ramme mig.

KittAnderson

Jeg havde den mærkeligste ilderdrøm ever.
Jeg drømte at Ann(herinde fra) og jeg lavede dukkespil for en herinde fras datter (mener hun hedder Petra).
Så kom Mette Evergreen og sagde at jeg ikke måtte lave dukkespil med Ann, fordi Ann havde stjålet Mettes dukker.
MEN SÅ! Kom Maximus og bed Ann rigtig slemt i fingeren, og jeg vågnede lige inden han skulle bide mig også...
helt vildt mærkelig :) :)

Det sjove er at jeg aldrig har snakket med Ann eller Petra irl... :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

SaraJ

Jeg har i den sidste uges tid drømt at jeg glemte at fodre mine dyr i en måned. :'(

Julie

Jeg drømte at jeg ikke nåede til DIU fordi jeg ikke kunne komme fra den italienske restaurant jeg sad på.. :(

Barky

Jeg drømte at Maleika gik i løbetid, og at jeg så ringede til Lone fra Jagtvejens Dyreklinik... Og da Lone svarede i tlf, ville jeg pludselig ikke sige at Maleika var gået i løbetid, så jeg bad bare om et sundhedstjek af Zallie. Fordi at jeg gerne ville have hvalpe på Maleika igen.

Det dumme er at Maleika er sterilliseret, og dem kan man jo ikke parre op fordi at de lissom mangler noget vitalt inde i kroppen (en livmoder som faktisk står på min hylde herhjemme). Og Zallie har ikke brug for et sundhedstjek, godt nok bliver hun 6 år til maj, men hun er frisk som en fisk. *suk*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Drømte at en som jeg gik på teknisk skole med i 2005 (og som jeg ikke rigtigt har set siden) gav mig en gratis iPhone.

Havde om formiddagen hørt Mads og Monopolet, hvor en fik tilbudt en gratis iPhone. Så går ud fra at det var der den idé kom fra.