Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Alt for nysgerrig... Planer for næste år?

Startet af MissCookie, 22. Oktober 2013, kl. 10:21

MissCookie

Hej ildertosser :)

Jeg er simpelthen så nysgerrig, og har jo allerede besluttet mig for at skulle ha hvalp næste år :)

Ved godt der er noget tid til at der begynder at blive parret op, men så alligevel ikke :)

Er der nogle der har nogle idéer om hvad de har tænkt sig?
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

CMS

Jeg er begyndt at brygge lidt på mine planer, og her kommer der med al sandsynlighed et pastel - (evt. med albino indspark) og et vildtfarvet kuld her :)
Mange hilsner Christina

Cille

Jeg har været igang længe med at lægge planer for næste år.
Men jeg ved også med mig selv at nogen måske bliver lavet om.
Men der kan komme lidt af hvert herfra i farver og måske også angora.
Dvs. Albino, Vildtfarvet, pastel(lys-mørk), silver, farve? med aftegn, og måske nogen der kan være choko agtig.

Shamua

#3
Det eneste jeg ved der sker med sikkerhed her, er at jeg får vildtfarvet, sandsynligvis mørk.
Håber også der bliver chance for pastel og albino, men jeg har ikke lagt nogle faste planer endnu :)

..... Og så satser jeg på at få mindre end 25 hvalpe i 2014 :P

Vh. Marianne

MissCookie

Citat fra: Shamua Dato 22. Oktober 2013, kl. 23:38
Det eneste jeg ved der sker med sikkerhed her, er at jeg får vildtfarvet, sandsynligvis mørk.
Håber også der bliver chance for pastel og albino, men jeg har ikke lagt nogle faste planer endnu :)

..... Og så satser jeg på at få mindre end 25 hvalpe i 2014 :P

Det lyder som en god idé!
Syntes stadig det er fantastisk du kom af med næsten dem alle sammen :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

MissCookie

Lyder spændende alle!

Har jo allerede en mindre aftale med Christina ;)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

tzari

jeg planlægger 1 måske 2 kuld den her sæson vil blive vildtfarvede hvalpe med en fin sundhedssttestik på mors side(check hp for flere detaljer om dyrene og hvalpene i min linie)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Cille

Citat fra: tzari Dato 25. December 2013, kl. 21:55
jeg planlægger 1 måske 2 kuld den her sæson vil blive vildtfarvede hvalpe med en fin sundhedssttestik på mors side(check hp for flere detaljer om dyrene og hvalpene i min linie)
Så var det nok en ide at du opdatere din hjemme side, ellers er det jo svært for folk at vide hvilken dyr du snakker om.
Og måske skrive hvem du bruger i avlen, at det logisk for mig hvilken tæver det er, betyder jo ikke at det er for andre.
Firefox står der jo stadig, og du har ikke lagt plan ud for 2014, ikke at du behøver at gøre det.
Men det virker da forkert at komme ind med indlæg om næste år, og at folk skal læse på din HP om det, og den så ikke er opdateret

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato 22. Oktober 2013, kl. 23:38
Det eneste jeg ved der sker med sikkerhed her, er at jeg får vildtfarvet, sandsynligvis mørk.
Håber også der bliver chance for pastel og albino, men jeg har ikke lagt nogle faste planer endnu :)

..... Og så satser jeg på at få mindre end 25 hvalpe i 2014 :P

Du har bare at trylle en bino frem til mig! Ellers kan du jo give mig Lucca det ville også være fint! ;-)

katja

vores planer er ikke helt færdige men vi regner med af lave mørk vildfarvet, albino, mørk og lys pastel, og muligvis silver, men ja tingende kan jo ¨nå at ændre sig, eller parringsplanerne kan blive ændret,
ejer af 7 dejlige trolde,

tzari

nu er det kun Firefox der ikke er opdateret alle de andre dyr og søskende i min linie står derinde under kuld 2004,2007 og 2010.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Cille

Dermed er den jo heller ikke opdateret, og nye folk ved jo ikke hvilken dyr vil anvende i avlen så.
Det er ikke som sådan kritik, men jeg kender hvalpekøber, og de skal have alt skåret ud i pap  :P :fnis:
Det er kun os garvede folk der gider læse andre folks hjemmesider igennem.
Tit har hvalpekøber ikke læst ret meget på ens side når de henvender sig...derfor det med skåret ud i pap

Barky

Jeg har hverken planer om at lave hvalpe eller skaffe nogen.!  Sådan, nu er det sagt!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

CMS

Citat fra: Barky Dato 26. December 2013, kl. 18:22
Jeg har hverken planer om at lave hvalpe eller skaffe nogen.!  Sådan, nu er det sagt!

Har vi hørt en loppe gø?
Mange hilsner Christina

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia